Aviseringar
Rensa alla

Tjäna på sms!


Ämnesstartare

Moderkakan:

Aha, segt.
Känns som att ungdomar i din ålder är de som behöver de mest, som har dåligt med pengar dvs, korkade comviq.

Jo.


   
SvaraCitera

Moderkakan:

Aha, segt.
Känns som att ungdomar i din ålder är de som behöver de mest, som har dåligt med pengar dvs, korkade comviq.


   
SvaraCitera
zIGGE

esum:

student!

Du är inte student, du är studerande.


   
SvaraCitera

skaffa telia refill. för 99kr i månaden får du skicka 5000 sms. laddar du kortet med 150kr ringer du gratis till alla med telia i 30 dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

skaffa telia refill. för 99kr i månaden får du skicka 5000 sms. laddar du kortet med 150kr ringer du gratis till alla med telia i 30 dagar.

Det kör jag med, helt utmärkt [cool]


   
SvaraCitera

juland17:

Det kör jag med, helt utmärkt

jo det var smidigt


   
SvaraCitera

Beroende på hur många sms du skickar / dag så kan man ju alltid skicka dom från internet utan någon kostnad samt behagligare att skriva från tangentbord.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
jonta

esum:

Hälften av mina kompisar har comviq, och den andra hälften har telia, halebop, osv.

Då kommer du nog inte hitta något perfekt. Be dem byta till tele2 sen kör du kompis


   
SvaraCitera

Kom dock ihåg att "fria sms" inte betyder samma sak som gratis sms.
Många tar fortfarande en uppkopplingsavgift som i vissa fall är rätt dyr per sms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har Telia kontantkort.

Dem har en tjänst som heter "SMS till alla!"

100:- och du har gratis SMS till alla nät i hela sverige. (120:- för gratis mms till alla också ...tror jag)

Så jag brukar alltid ladda mitt kort med 300 kronor. Så brukar det hålla i ungefär 2 och en halv månad [smile]. Jag ringer ju för lite och sedan det sista ringer jag för!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelpaxel:

det sista ringer jag för

Menade att jag smsade för det sista [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comviq player kan iaf alla teckna, med det får man oxå 3000 gratis sms i månaden till alla nät.

Men kanske inte så jättebilligt utöver det haha.


   
SvaraCitera

Telia. Då får du gratis sms i en månad till alla för 99;-
Iofs kostar det för dom som har comviq o smsa dig..


   
SvaraCitera

Axelpaxel:

20:- för gratis mms till alla också ...tror jag)

funkar bara med abonnemang.


   
SvaraCitera