Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar?


Ämnesstartare

Hej...
JAG MÅSTE HA PENGAR (nu kmr ni bah 'men ta det chill' men jag tänker nt ta det chill!)
Typ nu så ge mig exempel som jag kan göra för att skaffa pengar om man e 12 då C:


   
Citera

Vid den åldern kan du nog inte göra så jätte mycket. Kanske kan skotta hos någon granne när snön kommer?


   
SvaraCitera

I den åldern är det svårt att få ett "riktigt" jobb. Det bästa är väl att höra med föräldrar/bekanta/grannar om det finns några enklare sysslor du kan hjälpa till med och få betalt för.


   
SvaraCitera

Öppna ett lemonad stånd som i filmerna.


   
SvaraCitera
evene

Hört att man tjänar rätt bra som langare


   
SvaraCitera
KaJo
 KaJo

Fråga familj och grannar om du får tvätta deras cyckel mot betalning. Jag brukade få 50 spänn för det när jag var liten. Sätt på musik i dina hörlurar så går det på ett kick.


   
SvaraCitera

Det här e fett hemligt men jag och grabbarna ska tömma cias servrar och sälja all info till putin vi behöver en insider tho så pma mig om du e intreserad så får du 25% 


   
SvaraCitera

Spara det du får av föräldrarna och slösa inte på onödiga saker så kommer du ha en fin mängd förr eller senare. Fokusera på plugget och njut av din tid utan att behöva jobba. Det kommer snabbt, tro mig.


   
SvaraCitera

knark


   
SvaraCitera