Aviseringar
Rensa alla

tjäna pengar


maja15
Ämnesstartare

behöver ha 1000 kronor nån som har ett jobb för en 15 årig tjej


   
Citera

Du skulle kunna få jobba extra på restaurang. Men jag vill lära känna dig innan jag rekommenderar dig. Jag tänker inte rekommendera någon som jag har sett på internet.


   
SvaraCitera

maja15:
behöver ha 1000 kronor nån som har ett jobb för en 15 årig tjej

Du skulle kunna få jobba extra på restaurang. Men jag vill lära känna dig innan jag rekommenderar dig. Jag tänker inte rekommendera någon som jag har sett på internet.


   
SvaraCitera

maja15:
behöver ha 1000 kronor nån som har ett jobb för en 15 årig tjej

sök bidrag


   
SvaraCitera

Danneboi:

sök bidrag

Förklara


   
SvaraCitera

sälj kokain


   
SvaraCitera

https://www.jobbsafari.se/?lang=en
om man bara googlar lite....


   
SvaraCitera

sms lån 


   
SvaraCitera

swagjoel:
sms lån 

Pffft, bra idé och med en ränta att betala tillbaka 20% eller mer per månad. 😛


   
SvaraCitera
maja15
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Du skulle kunna få jobba extra på restaurang. Men jag vill lära känna dig innan jag rekommenderar dig. Jag tänker inte rekommendera någon som jag har sett på internet.

jag 15 svårt bor i östergötland


   
SvaraCitera

maja15:

jag 15 svårt bor i östergötland

Ah där sprack det. :/

Det finns nog någon restaurang eller butik som söker extrapersonal där du kan jobba där du bor! 🙂


   
SvaraCitera

Vet faktiskt inte om det är lagligt men jag vet att vissa i vår ålder säljer bilder på deras fötter online


   
SvaraCitera

Mitt favorittips för att tjäna pengar hemifrån och online är att bli skribent till olika hemsidor och liknande. Det finns flera marknadsplatser för detta. Du har en otrolig frihet och du kan tjäna bra med pengar om du är duktig på att skriva.
Annars finns det flera bra artiklar som tipser på hur du kan tjäna pengar online på ett vettigt sätt. Här är ett bra exempel:  https://aktieskolan.se/tjana-pengar/  

Lycka till Glad


   
SvaraCitera