Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar snabbt


Ämnesstartare

Tja ! Jag är en 14 årig tjej som vill skaffa fram 2000kr och jag har inte så mycket tid. Jag måste ha pengarna eftersom jag ska resa på posklåvet. Jag har provat att hjälpa till i huset och har knappt fått ihop så mycket. Mamma betalar inte min bilijetter eftersom jag har slösar för mycket på grejer o sånt. Snälla nån jobb som en 13 åring tjej kan ha och få ganska bra pengar. [love][smile]


   
Citera

kebu12:

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]

dazed:


   
SvaraCitera

Skulle nog kunna fixa dig ett jobb som ger betydligt mer än så, men vill ej se dig sexuellt utnyttjad. [sad][sad]


   
SvaraCitera

Prostitution [y]


   
SvaraCitera

Barnbidrag?


   
SvaraCitera

Jobba åt Ganon [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumbfounded:

Barnbidrag?

Nej [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Jobba åt Ganon

Haha ska tänka på saken [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Prostitution

Va e det ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Skulle nog kunna fixa dig ett jobb som ger betydligt mer än så, men vill ej se dig sexuellt utnyttjad.

Haha inget jobb som har med sex att göra tack [wink]


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Va e det ? [smile]

Sälja sex.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Snabba pengar?

www.saljgt.se

Har sålt länge nu. Ett grymt sätt att vara ett första jobb. Ring till dom och säg att du vill sälja, Du kan sälja både lördagar och söndagar (eller en av dem).

Sedan hur mycket du tjänar beror på dig..
Själv ligger jag runt 100 kr "vanliga" helger. Tar 20 min för mig att sälja klart.

Sedan till lov och högtider kan jag tjäna upp till 300kr (mitt rekord är 520 kr)..

Ingen skatt eller något ! Titta in på hemsidan, visa den för dina föräldrar låt dem läsa runt
(tex du är försäkrad när du säljer, ingen skatt, Mycket fick pengar)

Allt beror på dig hur mycket du vill få ihop.

Detta är en WALL OF TEXT.

/VOLFI


   
SvaraCitera

volfi96:

jälv ligger jag runt 100 kr "vanliga" helger. Tar 20 min för mig att sälja klart.

100 spänn, are u fucking kidding me?? [tard]


   
SvaraCitera