Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar snabbt


S3ON:

100 spänn, are u fucking kidding me??

asså... 100kr för att gå runt 15-20 min är mycket.. Sedan kan jag få mer men orka gå upp alla trappor i lägenheterna (upp,ner,upp,ner.. nä fy fan vad jobbigt)...

xD


   
SvaraCitera

ps: dår får jag sålt typ 10 tidningar bara... ( en kostar 15kr)


   
SvaraCitera

sälj saker på tradera


   
SvaraCitera

volfi96:

asså... 100kr för att gå runt 15-20 min är mycket.. Sedan kan jag få mer men orka gå upp alla trappor i lägenheterna (upp,ner,upp,ner.. nä fy fan vad jobbigt)...

xD

Herregud, jag hade inte lyft på häcken för 100kr.. Inte ens som 16-åring. [crazy]


   
SvaraCitera

S3ON:

Herregud, jag hade inte lyft på häcken för 100kr.. Inte ens som 16-åring.

Detta var för 3-4 år sedan.


   
SvaraCitera

volfi96:

Detta var för 3-4 år sedan.

okn ey värt anyways [no-no]


   
SvaraCitera

https://www.moneymiljonar.se/2610  här kan man tjäna pengar hemifrån, enkelt.. men 2000 tar lite tid att tjäna


   
SvaraCitera

volfi96:
Snabba pengar?

www.saljgt.se

Har sålt länge nu. Ett grymt sätt att vara ett första jobb. Ring till dom och säg att du vill sälja, Du kan sälja både lördagar och söndagar (eller en av dem).

Sedan hur mycket du tjänar beror på dig..
Själv ligger jag runt 100 kr "vanliga" helger. Tar 20 min för mig att sälja klart.

Sedan till lov och högtider kan jag tjäna upp till 300kr (mitt rekord är 520 kr)..

Ingen skatt eller något ! Titta in på hemsidan, visa den för dina föräldrar låt dem läsa runt
(tex du är försäkrad när du säljer, ingen skatt, Mycket fick pengar)

Allt beror på dig hur mycket du vill få ihop.

Detta är en WALL OF TEXT.

/VOLFI

Detta är nog sämsta sättet, i dagens läge har de flesta smartphones, datorer och läser allt som hänt där, och just av den anledningen inte vill köpa gt, jag har sålt gt och fick ihop kanske 15 kronor på 3 helger, inga som vill köpa!


   
SvaraCitera

säjl din njure 😛


   
SvaraCitera

Först 14 sedan 13


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid fråga om nån annan behöver en tjänst? Typ klippa gräset eller vara hundvakt åt någon eller så? 🙂
Finns ju vissa såna annonser på blocket har jag märkt!


   
SvaraCitera

Om du vill tjäna pengar så kan du ju samla pant, det är bara att gå från dörr till dörr, jag brukar säga att det är till regnskogen eller nåt liknande Galen


   
SvaraCitera
Haien

smartamaria:
Om du vill tjäna pengar så kan du ju samla pant, det är bara att gå från dörr till dörr, jag brukar säga att det är till regnskogen eller nåt liknande Galen

Jag tror att hon fick sina 2000, för 4 år sen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Jag tror att hon fick sina 2000, för 4 år sen...

Hahaha


   
SvaraCitera

1Thegirl1:

Hahaha

Fick du ihop 2000kr då? Party


   
SvaraCitera