Forumet - Tjäna pengar snabbt

Tjäna pengar snabbt

562 0 7
okej så det ligger riktigt illa till med min ekonomi just nu. Fick inget sommarjobb och var är djupt deprimerad under hela sommaren. Så nu har jag knappt råd att äta när mina vänner går ut o äter på lunchen. Vad kan jag göra för att tjäna nån extra hundralapp eller nått? Har seriöst börjat fundera på att sälja fotbilder eller skaffa sugardaddy

Inga kommentarer

Tråden har 7 svar. Sortera efter:

Bästa svaret

Hm, är dina kompisar rika eftersom de äter ute varje dag?Skeptisk och du behöver inte göra som dina kompisar? lunch på 100 kronor?Rullar ögonen

Vet inte om jag tycker det är att "ligga risigt till"Rullar ögonen 

Spana också in:

Jag kunde inte relaterar mer har lite samma problem även fast det kanske inte är joedensundergång så är det inte heller kul att sitta själv i maten vetandes att man kanske missar nått svinkul. Det handlar lxm inte bara om själva maten o om den e god eller äcklig för mig iaf handlar det mest om att ja inte vill missa nått skoj. Vet inte riktigt hur det är där du bor men ja jobbar på UngOmsorg om du vet va det är jag känner va 300 i månaden o jobbar då 2 gånger i 2 timmar vardera gång men du kanske oxå kan hitta nått barn i din närhet att barnvakts!