Aviseringar
Rensa alla

Tjäna pengar som 15 år


Ämnesstartare

Tjena! Jag är 15 år och har aldrig haft ett större behov av pengar än vad jag har just nu. Mitt mål är att få råd till min moppe nu i vår/tidig sommar. Jag har 3000 just nu men behöver ca 8-10. Eftersom målet är att försöka få tag i en innan sommaren eller åtminstånne senast tidig sommar men inann sommarlovet, så funkar inte sommarjobb. Bor i lägenhet så har ingen granne att göra syslor åt. För att få jobba på Mcdonalds så har jag hört att det är 16+. Får 500 varje månad i månadspeng och får inte mitt barnbedrag. Kan tyvärr inte visstas mig med katter/hundar för då börjar ögonen rinna/nysningar så kan inte vara någon form av katt/hundvakt. Det finns inga syslor som jag får pengar av hemma och jag har verkligen inga idéer kvar vad jag ska göra. Har sålt lite saker som jag hade liggandes (datadelar, gammal tv, skivor, spel, ps2 konsollen, några iphone skal m.m) men det fick jag inte mycket för så jag ligger på 3000 atm. Reklam utdelning låter som rena slaveriet att få 125kr varje helg för att dela ut reklam i varenda dörr och port i ett helt område. Jag jobbade när jag va 14 på ett ställe men det va för att min farsa jobbade där och dom skulle byta kontor så jag tjänade 200kr i timmen där men det va ett undantag. Som sagt, har verkligen inga idéer vad jag ska göra för att få ihop ihop ca 5-7k på 3 månader. Om ni har förslag så är jag sjukt tacksam! Jag är medveten om att det kommer droppa in oseriösa kommentarer men försöker ignorera dom så gott jag kan! 🙂
Tack på förhand!


   
Citera

vänta och spara det finns ingen anledning att stressa 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Hahaha japp, det suger att vara ung Söt


   
SvaraCitera

Rodnar

Bra att du slipper barnbedrag iaf


   
SvaraCitera

aristoteles:
RodnarBra att du slipper barnbedrag iaf

men barnbidrag går ju till föräldrarna  


   
SvaraCitera

FNÖ:

men barnbidrag går ju till föräldrarna  

Ja, men vet inte vad de gjort för att förtjäna barnbedragRodnar


   
SvaraCitera

aristoteles:

Ja, men vet inte vad de gjort för att förtjäna barnbedragRodnar

samtidigt hos en svensk medelklass familj

MAAAAMMMAAA PAAAAAPPPAAAAA GEEEE MIG MINA JÄÄÄVLAAA STÅLLAAR EEERRRAA FITTOR!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

FNÖ:

samtidigt hos en svensk medelklass familj

MAAAAMMMAAA PAAAAAPPPAAAAA GEEEE MIG MINA JÄÄÄVLAAA STÅLLAAR EEERRRAA FITTOR!!!!!!!!!

Om du inte kommit på det så är det stavningen jag har kul åtRodnar


   
SvaraCitera

aristoteles:

Om du inte kommit på det så är det stavningen jag har kul åtRodnar

det är ett original 


   
SvaraCitera