Aviseringar
Rensa alla

Tjäna Pengar Till Mopeden, Tips?


Ämnesstartare

Tjena

Blir femton om ett par månader och måste få ihopa en rättvis summa pengar, Vet ej vad jag ska göra, då jag inte kan jobba eller något sådant.

Vill ha tips om vad jag kan göra för något, vore skit bra om ni hjälpte. Tack.[smile]


   
Citera

vadå inte kan jobba är du rullstolsbunden eller[blush] och va ska du då me en moped till


   
SvaraCitera

Jonte1337:

vore skit bra

först vore de skit och sen helt plötsligt vore det bra, asså shit mitt huve!![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vadå inte kan jobba är du rullstolsbunden eller och va ska du då me en moped till

Ett Jobba har jag inte som ett alternativ, min brosa kan jag inte jobba hos.... och det andra går helt enkelt inte.
två. Ja vad fan ska jag med en moped till ? fyfan vilken bra fråga....

tack som fan för tipset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

först vore de skit och sen helt plötsligt vore det bra, asså shit mitt huve!!

E du dum eller XD?


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

lite svårt att tjäna pengar om man inte jobbar eller får gratis typ av sina föräldrar eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

lite svårt att tjäna pengar om man inte jobbar eller får gratis typ av sina föräldrar eller nåt

Jobba gör jag ju men inte på företag, för fan e folk senila eller.......... Har problem här hemma vilket gör att jag inte kan jobba hos släkt på deras jobb eller nåt.


   
SvaraCitera

ok jag menade om du kan få pengar av dina föräldrar eller släkt men kanske bli gatumusikant eller nåt såntdå, det finns ju inte så många alternativ direkt[crazy]


   
SvaraCitera

låter ju jobbigt detta, å komplicerat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrito:

ok jag menade om du kan få pengar av dina föräldrar eller släkt men kanske bli gatumusikant eller nåt såntdå, det finns ju inte så många alternativ direkt

Okej, sry, och ja jag kommer få typ 75% av släkt osv. men jobba är jag villig att göra men asså går inte på andra jobb...


   
SvaraCitera

Hur dyr moppe behöver du? [tard]


   
SvaraCitera

Jonte1337:

eller något sådant.

Finns massvis att olika sätt att jobba på min vän, jag tänker mig kriminell verksamhet, tilltalar detta dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Finns massvis att olika sätt att jobba på min vän, jag tänker mig kriminell verksamhet, tilltalar detta dig?

Nä inte direkt..


   
SvaraCitera

Malmskillnadsgatan kanske vore nåt?


   
SvaraCitera