Aviseringar
Rensa alla

tjafs


Ämnesstartare

tja jag är kille på 17 år jag behöver er hjälp  under hela 1 och halva 2 av gymnasiet hade jag ett beteende som gjorde att jag tjafsade och ljög endel pga jag var ganska van vid att  få som jag ville. men jag var också en person som bryde sig om andra väldigt mycket mitt mål då var att hjälpa andra som går 4års pogram om ni förstår hur jag menar  sedan så var då man prata ut med lärarna  om alt som hände det var mest tjafs i skolan inte als hemma. men så kom sommarlovet  mellan läsår 1 och  2 då insåg jag hur ila det var  då jag började må dåligt mitt självförtroende sjönk ned i botten jag hade verkligen ångest så var det i 2,4 veckor utan att berätta det för nån.  det var på ralingsåsgården där jag fick möta Jesus det var precis vad jag behövde då så kontakta  min lärare som verkligen förstod mig sjukt bra jag kom tillbaka till  det var kvar det beteendet fast nu var villig att ta bort det   och det gikt ganska dålig första men  sedan var det några veckor som den läraren jag tjafsar mest med  skulle vara sjukskriven då gick det riktigt bra då trodde man att  man hade klarat att ta bort beteendet men nej när den läraen kom  tillbaka så började det igenarrow-10x10.png men däremot klara jag inte tjafsa  med dom andra lärarna  utan det var barra hen så är det fortfarande  och det är det som är så jobbigt hen är jätte bra lärare men jag och hen har haft veckor vi inte tjafsat  då det har varit jätte bra så jag vet att jag kan jag har den viljan  att ta bort det här bbeteendet för jag pallar inte mer tjafs och sånt


   
Citera

Jag fatta inte problemet..? Jesus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fick mötta honom altså att jag blev frälst ocharrow-10x10.png  det gjorde väl på nått sätt att man orkade ta sig igenom alt skit och det var ju det som, gjorde att man tog kontakt med den läraren inte den jag tjafsar med utan den andra


   
SvaraCitera

Jag hänger inte riktigt med i vad du skriver, och vad är det för gröna länkar i dina inlägg?


   
SvaraCitera

Om du vill nå ut till fler personer borde du läsa igenom texten och tänka på att använda korrekt svenska, det blev rätt jobbigt att läsa i längden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag vet skit skumt. jag drar en kort versjon på den  jag har tjafsat under hela läsår 1 men läsår 2 så  bestämde jag mig för att inte tjafsa   men det har går ganska bra men det är en lärare som jag tjafsar fortfarande med  men inte dom andra och så har det blivit av nån anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idolsamuel:
tja jag är kille på 17 år jag behöver er hjälp  under hela 1 och halva 2 av gymnasiet hade jag ett beteende som gjorde att jag tjafsade och ljög endel pga jag var ganska van vid att  få som jag ville. men jag var också en person som bryde sig om andra väldigt mycket mitt mål då var att hjälpa andra som går 4års pogram om ni förstår hur jag menar  sedan så var då man prata ut med lärarna  om alt som hände det var mest tjafs i skolan inte als hemma. men så kom sommarlovet  mellan läsår 1 och  2 då insåg jag hur ila det var  då jag började må dåligt mitt självförtroende sjönk ned i botten jag hade verkligen ångest så var det i 2,4 veckor utan att berätta det för nån.  det var på Ralingsåsgården en bit utanför aneby där jag fick möta Jesus det var precis vad jag behövde då så kontakta  min lärare som verkligen förstod mig sjukt bra jag kom tillbaka till  det var kvar det beteendet fast nu var villig att ta bort det   och det gikt ganska dålig första men  sedan var det några veckor som den läraren jag tjafsar mest med  skulle vara sjukskriven då gick det riktigt bra då trodde man att  man hade klarat att ta bort beteendet men nej när den lärarn kom  tillbaka så började det igenarrow-10x10.png men däremot klara jag inte tjafsa  med dom andra lärarna  utan det var barra hen så är det fortfarande  och det är det som är så jobbigt hen är jätte bra lärare men jag och hen har haft veckor vi inte tjafsat  då det har varit jätte bra så jag vet att jag kan jag har den viljan  att ta bort det här beteendet för jag pallar inte mer tjafs och sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idolsamuel:
tja jag är kille på 17 år jag behöver er hjälp  under hela 1 och halva 2 av gymnasiet hade jag ett beteende som gjorde att jag tjafsade och ljög en hel del. för att jag var ganska van vid att  få som jag ville. men jag var också en person som brydde sig om andra väldigt mycket mitt mål då var att hjälpa andra som går 4 års program om ni förstår hur jag menar  Sedan så var då man prata ut med lärarna  om alt som hände. Det var mest tjafs i skolan inte als hemma. Men så kom sommarlovet  mellan läsår 1 och  2 då insåg jag hur ila det var  då jag började må dåligt mitt självförtroende sjönk ned i botten jag hade verkligen ångest så var det i 2,4 veckor utan att berätta det för nån.  Det var på Ralingsåsgården en bit utanför Aneby där jag fick möta Jesus det var precis vad jag behövde. Då så kontakta  min lärare som verkligen förstod mig sjukt bra jag kom tillbaka till skolan.  det beteendet  var kvar   fast nu var villig att ta bort det   och det gikt ganska dålig första veckan men  sedan var det några veckor som den läraren jag tjafsar mest med  skulle vara sjukskriven. Då gick det riktigt bra då trodde man att  man hade klarat att ta bort beteendet men nej när den lärarn kom  tillbaka så började det igen.arrow-10x10.png men däremot klara jag inte tjafsa  med dom andra lärarna  utan det var barra hen så är det fortfarande  och det är det som är så jobbigt. Hen är jätte bra lärare men jag och hen har haft veckor vi inte har tjafsat.  då det har varit jätte bra så jag vet att jag kan jag har den viljan  att ta bort det här beteendet för jag pallar inte mer tjafs och sånt. jag skrev rent det lite blev inte perfekt men 


   
SvaraCitera
JamezK

Har lite att förstå vad du menar men försök bara att inte tjafsa.  Det kommer att säkert att ordna upp sig! Tänk bara positiva tankar 🙂 


   
SvaraCitera

Det gäller väl bara att försöka lägga det beteendet åt sidan. Och glöm inte gå på svenska lektionerna Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Resurrectio:
Jag hänger inte riktigt med i vad du skriver, och vad är det för gröna länkar i dina inlägg?

Det är sådan reklam som datorn får ibland, något illa program som man råkat fått nedladdat Förvirrad


   
SvaraCitera

Det är helt enkelt bara att sluta, prata med läraren om det


   
SvaraCitera