Aviseringar
Rensa alla

Tjarå för ett tag


Ämnesstartare

massgrav:

Måste bara höra mig för, hur går det?

Hemma igen! [y][bigsmile]

Har gått as bra! första natten låg jag i skräck å helt jävla tokig och kunde inte förstå varför i helvete jag valde att åka till rehab, men det var bara första dagen. redan andra dagen så kände jag mig säker och motiverad. nätterna var ett helvete, en natt minns jag väldigt väl:
Svettades och var skitstirrig, det var jobbigare att ha slutna ögon än öppna. och svetten bara rann, svettades från hela kroppen och när svettdropparna började rinna på magen så kicklades det så otroligt mycket så jag inte kunde ligga på varken sidan eller ryggen så jag fick ligga på mage hela natten.
Fick 2 ångest "vågor", men dem gick snabbt över när jag fick stillat mig själv och lite insikt på vad det handlade om.
Nu är jag mer motiverad än någonsin! jag har lägenhet, fint inrett, fina möbler, och saker att göra på dagarna, visserligen inte många timmar per dag, men saker att göra iaf. jag känner verkligen att ett nyktert liv inte är så dumt 🙂

Och ja, jag kommer få bryta med en hel del vänner, och har redan gjort det. Känns jävligt dumt av mig - men nu är det dags att tänka på mig själv och inte att behaga mina vänner.

Hinner inte berätta så mycket mer, är hemma hos mina föräldrar och ska stanna här hela helgen.
nu ska jag kila iväg och umgås med min familj 🙂
[love]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

Skitbra gjort. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

[party]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera

Imponerande självdisciplin, grattis.


   
SvaraCitera

Great, hoppas det håller i sig! Du verkar stark i dig själv. [smile]


   
SvaraCitera

fan vad bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Substansen är borta, problemet kvarstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett starkt , all lycka till dig! , har sjalv rokt nu runt 3 or konstant men nu ner 2009 kom insog jag med hur jevla segt de blir efter ett tag , so har haft circa 5 uppeholl alla runt en monad elr 2 veckor . kenner igen det med dom forsta netterna veldigt jobbigt
Men NU idag rokte jag sissta for denna monaden med , korkort ! , men kmr nog roka do och do hela MITT liv.

Ett Tips skaffa en trevlig och fin tjej so har du besta medicinen : )


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Hoj!

ren eller ej, ditt missbruk kommer ikapp dig så småningom...och du dör


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Nu är jag mer motiverad än någonsin! jag har lägenhet, fint inrett, fina möbler, och saker att göra på dagarna, visserligen inte många timmar per dag, men saker att göra iaf. jag känner verkligen att ett nyktert liv inte är så dumt 🙂

Hoppas det håller i sig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

ren eller ej, ditt missbruk kommer ikapp dig så småningom...och du dör

Coolt.

Mumble:

Hoppas det håller i sig.

Ja fasen, det gör jag med.
Och det ska det göra, jag ser ingen annan väg.
men tyvärr har jag ju trillat tillbaka många gånger förut, men denna gången har jag tagit ett större kliv, har brutit med vänner som röker, dricker inte alkohol och har har min mobil avstängd(det hjälper otroligt mycket faktiskt).

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

AzGanja:

Ett Tips skaffa en trevlig och fin tjej so har du besta medicinen

Nej, inte för min del, jag ska inte göra mig beroende på någon annan om mitt eget välmående. Jag skall bli drogfri och jag ska må bra och det är min egen kamp.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lemasives:

Substansen är borta, problemet kvarstår.

Nej, den finns i min kropp fortfarande. Problemet = beroendet?
Ja, det kommer jag nog få tackla mycket och många gånger framöver.


   
SvaraCitera

Lycka till, du fixar de[wink]


   
SvaraCitera