Aviseringar
Rensa alla

Tjatiga föräldrar


jag_gillar_glass:

Och varför inte?

Sluta bara och väx upp[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Jag vet 2 personer som tog sitt liv 2008 och jag bara tycker de är ganska fel att ta upp de. Jag själv gör de för ofta på skämt och man ser hur dem blir förbannade och ledsna. De är flera som vill ta självmord en vad du tror.

Vilka blir förbannade och ledsna?
Jag känner flera som tagit självmord, flera som stått mig mycket nära, men att ta illa upp av det är bara löjligt. väx upp. Mourning is just extended self-pity

JOQER:

Sluta bara och väx upp[tired]

läs ovan.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Vilka blir förbannade och ledsna?
Jag känner flera som tagit självmord, flera som stått mig mycket nära, men att ta illa upp av det är bara löjligt. väx upp. Mourning is just extended self-pity

Jag blir inte ledsen men deras närmaste blir. Och jag tänker mer bara på att du aknske seriöst uppmanar till självmord och inte bara skämtar omedvetet.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Vilka blir förbannade och ledsna?
Jag känner flera som tagit självmord, flera som stått mig mycket nära, men att ta illa upp av det är bara löjligt. väx upp. Mourning is just extended self-pity

Man ska skämta om självmord på ett forum eftersom folk kan bli ledsna. Sen så var det seriösa svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Jag blir inte ledsen men deras närmaste blir.

LÄS

jag_gillar_glass:

Mourning is just extended self-pity

-

cannabis:

Och jag tänker mer bara på att du aknske seriöst uppmanar till självmord och inte bara skämtar omedvetet.

Ja du, vad ska jag säga? Om hon följer mig blint kanske det är för det bästa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Man ska skämta om självmord på ett forum eftersom folk kan bli ledsna.

[y]
Då är vi överens


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Ja du, vad ska jag säga? Om hon följer mig blint kanske det är för det bästa?

ja vet hur du har haft de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

ja vet hur du har haft de.

?


   
SvaraCitera

Kaninen:

Jag har inte alltid så mycket läxor men oftast så blir man sittande mellan kl 15:30 då man kommer hem från skolan till kl 21:00 eller 22:00.

jag_gillar_glass:

pfft, när ja slutar skolan kl 4 behöver jag plugga i snitt från 5-11 för att bli klar med allt.

Jag har svårt att tro att ni får så mycket läxor att ni måste sitta inne och plugga upp till 6 timmar dagligen, Specielt för dig Kaninen.
Eftersom du är 15 så går du antagligen högstadiet, och även om man satsar 100% på att få MVG i alla ämnen så borde man inte behöva spendera så pass mycket av sin fritid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blargy:

Eftersom du är 15 så går du antagligen högstadiet, och även om man satsar 100% på att få MVG i alla ämnen så borde man inte behöva spendera så pass mycket av sin fritid.

Går du media eller? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaninen:

Det är bara några exempel på vad dom tjatar. Så snälla jag behöver akut hjälp och jag vill drunkna i era tips. Snälla jag ber er var seriösa

bilda klubb? min mamma är otrolig.. jag löser det genom att inte gå hem på dagarna å plugga nån annan stans 😛


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

pfft, när ja slutar skolan kl 4 behöver jag plugga i snitt från 5-11 för att bli klar med allt.

O.o alltså wtf.. varför pluggar alla så länge


   
SvaraCitera

Kaninen:

Snart förlorar jag förståndet för att jag har sådana tjatiga föräldrar, dom gör inget annat än att tjata på mig och när man försöker diskutera något med dom så tjatar dom bara.

Föräldrar är såna. Lär dig leva med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BleedingLovex:

O.o alltså wtf.. varför pluggar alla så länge

För att komm ain på bra universitet -> få jobb -> tjäna bra -> starta familj -> erövra världen.


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Går du media eller?

Nej men jag går ett ganska krävande Naturlinje.
vist kan det vara stressigt och mycket att göra ibland, och om jag ville ha MVg i allt så kankse jag skulle behöva plugga lika mycket som ni, men jag ser ingen mening i det. Vist är det viktigt att plugga men det är inte vär att ofra all form av privatliv undeer flera år bara för att öka sitt snitt/slutpoäng med några få enheter!


   
SvaraCitera