Aviseringar
Rensa alla

Tjatsex


Ämnesstartare

amsi:

Tänkte eftersom du uttryckligen bett att vi inte skulle kommentera det!

aa, lite tråkigt att han ändå gjorde det:( 


   
SvaraCitera

tjabbatjenahallå: den killen jag tyckt om har ej haft ngn annan på typ 10 år & jag har aldrig försökt sabotera ngns relation/förhållande

Det var väl typ tio år sedan jag skrev det där till dig? Om inte annat kanske jag har läst vad du skrivit om någon annan och trott att det gällt samma person. Vad jag ser som att sabotera kan ju sedan skilja sig från din egen uppfattning, men det är möjligt att allt var ett missförstånd.

tjabbatjenahallå: har e sagt att du är en hycklare men det är lite förhastat att sitta & påstå att han är dum i huvudet

tjabbatjenahallå: samtidigt har du, utifrån ett par spontana inlägg, påstått att jag är dum i huvudet.

Här har jag bara antytt att han är det, vilket jag verkligen tycker, men kan som sagt inte utgå från något annat än det du skrivit (att han inte respekterat din vilja, uttryckt åsikten att "tjejer bara är objekt", misshandlat dig, etc). Ledsen om du tagit illa upp.

tjabbatjenahallå: Du får sluta lägga dig i bara för att lägga dig i. antigen bryr du dig lr så gör du inte det och om du bryr dig så rekommenderar jag dig att visa det på ett bättre sätt

menar ej att låta hård lr göra en stor grej av det, hoppas du förstår

Mig veterligen har jag bara kommenterat dina relationer vid ett annat tillfälle, och det var väldigt länge sedan. Det enda jag ville göra nu var att svara på din fråga.

Aja, jag förstår. Ska inte "lägga mig i" mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skriv ett anonymt brev till den.

Jag gjorde en poll lr ngt om detta vill jag minnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus: Aja, jag förstår. Ska inte "lägga mig i" mer.

nja, hela grejen blev mest som att du sa åt en författare att inte skriva lr ngn att ej uttrycka känslor
men tack


   
SvaraCitera

tjabbatjenahallå:

nja, hela grejen blev mest som att du sa åt en författare att inte skriva lr ngn att ej uttrycka känslor
men tack 

Ja, det var fel av mig och jag ber om ursäkt för det. Tycker det kan vara intressant/kul att läsa dina inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Ja, det var fel av mig och jag ber om ursäkt för det. Tycker det kan vara intressant/kul att läsa dina inlägg.

Det är ingen fara 🙂
tack så mycket, det glädjer mig


   
SvaraCitera