Aviseringar
Rensa alla

tjej gjorde slut sen fortsätter ta kontakt efter bråk.


Ämnesstartare

levautanperfektion:

men om du typ vet att hon inte kommer ändra sig, vad är det då för mening med att fortsätta försöka?:*

Just anledningen till att jag fortfarande har hopp räcker. Jag har ingen annan vän att ta tag i just nu som jag verkligen känner för att vara med.


   
SvaraCitera

aggro:

Just anledningen till att jag fortfarande har hopp räcker. Jag har ingen annan vän att ta tag i just nu som jag verkligen känner för att vara med.

alright. jamen, hopp ska man ju ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

alright. jamen, hopp ska man ju ha

Ja [smile] dock känns det ganska så tomt, om du inte läst vad jag skrev på fragbite så ligger det till så att min bästa vän skiter i mig för mitt ex och mitt ex's bästa vän, och sen så har det gått käpprätt åt helvete för mig, tills hon tog kontakt igen.. så nu är jag vän med henne men hatar hennes bästis och min gamla "polare"


   
SvaraCitera

aggro:

så nu är jag vän med henne men hatar hennes bästis och min gamla "polare"

men va skit då:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

men va skit då:(

Jo.. mår ju inte så bra om vi säger så.. kommer säkert bli bättre om ett tag men det går upp och ner just nu..


   
SvaraCitera

aggro:

Jo.. mår ju inte så bra om vi säger så.. kommer säkert bli bättre om ett tag men det går upp och ner just nu..

det går nästan jämt upp o ner[no-no]
för mig me, iaf just nu.


   
SvaraCitera

aggro:

Vorre tacksam för seriösa svar [wink]

Läste din text på Fragbite och shit. Jag känner igen mycket av det och det är förjävligt! Lider verkligen med dig.

Men till ämnet. Totaldissa henne på ett minst lika illa sätt som hon dissat dig. Även om ni blir vänner kommer du väl fortfarande fortsätta att ha känslor för henne? Dessutom om ni kommer träffas så ofta och att din bästa kompis är som en igel, lär inte hjälpa överkommandet.

Nej, jag tror inte att hon vill ha ett förhållande igen. Och även om hon vill det, vill du det verkligen? Är du verkligen beredd att förlåta henne såfort för hur hon behandlat dig och fått dig att må?

Angående din bästa vän, så bör du se över att kanske umgås mer med andra vänner. Han där "Kevin" verkar ju sjysst? Anyhow, "David" verkar inte som en toppenman och verkligen inte som en "bästa kompis".


   
SvaraCitera

aggro:

Vorre tacksam för seriösa svar

Jonnybravo91:

Totaldissa henne på ett minst lika illa sätt som hon dissat dig

kan tyvärr inte hålla med johnnybravo där.. iaf inte på denna punkten..
totaldissa är inte rätt sätt.. men du behöver iaf tänka över hur du vill ha det först.. o gå inte på känslor till handling utan gå från känslor till tanke till handling..

alltså..
Känsla: vad känner du nu? vill du satsa igen (om hon nu vill) eller gör du inte det?

Tanke: vad är bäst för dig? att inte vara med henne eller inte? vilka är för- och nackdelarna?

Handling: säger väl sig självt [crazy] antingen säger du till henne att du vill satsa eller så säger du att du inte vill satsa på ett nytt förhållande (för som jag fattat det så vill du bli tillsammans med henne igen) lr iaf hoppas det 😉


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera