Aviseringar
Rensa alla

Tjej Hjälp! Allt snurar...


Ämnesstartare

[love]Okej! Jag är en kille på 16 år (1996) som är väldigt social och rolig som alla säger. Har haft många flickvänner men alla har slutat 2-4 månader. Har älskat denna tjejen i 3 månader ungefär och vi har kramats och myst lite men så på nyår så gick vi på samma nyårs fest (Jag och 5 andra bara "Ingen alko") Vi gjorde lekar och mycket annat och såg på film men sen när klockar var ungefär 01:00 så la jag mig i soffan (hörnet) och hon sitt huvud på mina revben och vi hade det jätte mysigt, under filmen så började jag röra vid hennes hår ( Hon har Dreadlocks ) och hon verkade gilla det. Jag hade min vänstra arm över hennes mage/bröst så att den va på hennes vänstra ben. Hon började röra min vänster arm och efter ett tag så flyttade hon längre upp till mig. Jag började då kittla hennes mage lite och hon började skratta lite. hon börjde röra min vänstra arm i cirklar som hon rörde runt lite tills min hand och hennes hand mötes då vi började hålla varandras händer och mysa på riktigt. Varade hela filmen och ville kyssa henne men jag va osäker pg.a att hon har sakt innan att hon är inte säker på att hon vill ha ett förhållande och liknader. Iaf så började hon kyssa på min hand då jag började röra hennes ben med min hand fram och tillbaka sakta men sen så var filmen slut och vi reste oss upp och så la vi oss på en madras då hon låg framför mig nära och jag tog hennes hand och tog den mot hennes mage då och så låg vi där ett tag. Hon måste väll gilla mig? Jag VET! jag suger på att skriva men hoppas ni förstår lite iaf. Tycker ni att jag ska skriva hur jag känner? asså en liten text eller vänta för ett "bra tillfälle"? eller då försöka träffa henne 1och1 och säga vad jag tycker om henne?[love]


   
Citera

Ligger hon kvar där nu?
Slutade det med att ni bara låg och tittade på varandra?

Att jag ens orkade läsa igenom den där gröttexten klockan fem mitt i natten är ett under jag inte kommer att förstå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröttext kan du kalla det om du vill!

Nej, hon stack hem sedan.
Det slutade med att vi låg och tittade på varandra bara några sekunder.

Var uppe hela nyår som sagt så har inte sovit på ett tag + kl 5 på morgonen


   
SvaraCitera

Mariobox:

Nej, hon stack hem sedan.

Ja men ring henne för tusan!


   
SvaraCitera

Mariobox:

måste väll gilla mig? Jag VET! jag suger på att skriva men hoppas ni förstår lite iaf. Tycker ni att jag ska skriva hur jag känner? asså en liten text eller vänta för ett "bra tillfälle"? eller då försöka träffa henne 1och1 och säga vad jag tycker om henne?

wöööööööööööööööööö


   
SvaraCitera

allt anurar


   
SvaraCitera

Du ska inte säga exakt vad du tycker om henne. Det är ett stort misstag. Enklast bara att ge henne uppmärksamhet på olika sätt. Hon fattar sånt och det blir inte awkward.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska sticka till henne imorgon och vara där ett tag ( Inga föräldrar hemma) Ska jag försöka ta reda på om hon gillar mig eller ska jag agera?


   
SvaraCitera

tevepro:

Du ska inte säga exakt vad du tycker om henne. Det är ett stort misstag. Enklast bara att ge henne uppmärksamhet på olika sätt. Hon fattar sånt och det blir inte awkward.


   
SvaraCitera

För mig så låter det som om hon gillar dig, om jag var istället för henne så skulle jag inte göra sådär med en vanlig vän som jag inte smågillar. Men jag tycker inte att du ska berätta för henne hur du känner än ( för det finns risk att hon dissar dig pga hon sa hon vill inte ha några förhållanden) MEN hon kanske gillar dig men hon är liksom omedveten om det om du förstår vad jag menar, så försök ge henne "signaler" som ögonkontakt, rör vid henne osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi träffades i fredags och kysstes och myste lite, dock inte tillsammas. Hon hade inte känslor på mig på det sättet så det blir inget ;( synd dock för jag gillar henne verkligen.


   
SvaraCitera

Jag tkr du låter som en jättemysig kille, synd att det inte blev något


   
SvaraCitera

Mariobox:

synd dock för jag gillar henne verkligen.

Joo sånt är liksom synd! Hatar när det blir så. Men du det finns fler fiskar där ute [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för kommentera och jag har börjat träffa en annan tjej nu men hon vet inte om hon vill bli tillsammans med mig eller inte. Känslor antar jag..


   
SvaraCitera