Aviseringar
Rensa alla

Tjej i skolan vill ta min oskuld


Ämnesstartare

Vi snackade lite idag i skolan om vilka som var oskuld och inte, och de flesta var det inte förutom jag och några andra killar och två tjejer.

En av tjejerna frågade mig om värför jag inte gjort det och om jag var kristen eller nåt sånt, och jag sa att det helt enkelt inte blivit av ännu och jag ska ta första chansen jag får.

Sen sa hon lite senare på dan att om jag vill ha hjälp med mitt "problem", alltså sexxa mig. Jag sa att jag ska fundera på det.

Det skulle vara najs att få det överstökat, men det känns lite horigt att göra det med en kompis man inte känner så bra. Vad ska jag göra? [confused]


   
Citera
Ämnesstartare

McLuver:

nej jävla hora du är (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
sincan

kill her and the fuck....[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

nej jävla hora du är (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

nej jävla hora du är (Du röstade på detta alternativ)

LAMMKÖTTTTTTTTTTTTT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

nej jävla hora du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör hårt


   
SvaraCitera

McLuver:

ja, den är inte viktig för killar (Du röstade på detta alternativ)

go for it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mmm tjör po


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

nej jävla hora du är (Du röstade på detta alternativ)
54.5% (6 st)

ofta man blir uppraggad på det sättet:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även fast du myttar är du fortfarande en hora :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första och sista chansen för dig helt klart, så du borde väl egentligen ta den, men för hennes egets bästa borde du avböja.

Moraliskt dilemma asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ofta man blir uppraggad på det sättet:S

Hon har gjort slut med sin pojkvän och därför inte haft sex på typ två månader, så hon letar typ efter någon form av KK just nu och hon verkar vilja att den personen ska vara jag.

Problemet är om jag vill ha sex första gången i ett ytligt förhållande baserat på sex eller om jag ska vänta på någon jag tycker om. Sen så är jag inte fult säker på om jag vill ha sex med tjejer lol [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du gillar henne och det känns bra så kör på[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Problemet är om jag vill ha sex första gången i ett ytligt förhållande baserat på sex eller om jag ska vänta på någon jag tycker om

bara gör det hade jag säkert också gjort ifall någon hade velat seksa med mig för tillfället (såvida personen i fråga inte är fjortis eller ful:F).

McLuver:

Sen så är jag inte fult säker på om jag vill ha sex med tjejer lol

lolz gays:F


   
SvaraCitera