Aviseringar
Rensa alla

Tjej, Kille, eller Trans? Handla kläder.


Ämnesstartare

Som alla vet så är jag en kille och identifierar mig som kille. Men 29:e Mars (om 9 dagar) så har jag planerat att åka ut till centrala Stockholm och handla tjej kläder till mig. Lite leggings å kanske sweatshirts som liknar denna:
1.PNG

Så jag tänke på vart kan en kille som mig hitta snygga tjej kläder i Stockholm? Vet att Stadium och Intersport är rätt så najs men lite dyrt typ lol. 
Tänker på att dom inte ska direkt vara adidas, nike å sånt utan mer som i den bilden ovan. Min budget på tröjor då är liksom 400 kr /st å byxer/leggings 375kr /st så totalt typ 1500kr

Mina storlekar är:
Byxor: L
Tröjor: XL
eller om man vill ha längd så är jag 195cm

(Igen, letar inte efter kläder som nike, adidas, gucci å sånt bajs)

p.s. vad behöver jag tänka på innan jag handlar?


   
Citera

Wat


   
SvaraCitera

Googla tjejkläder Stockholm så hittar du nog något


   
SvaraCitera
Berit

Hm maybe


   
SvaraCitera
time
 time

Vad har du för budget? Hur mycket kläder vill du ha och hur mycket kan du betala max?


   
SvaraCitera
time
 time

H&M är bra, de har mysiga leggings och många tröjor i den stilen. Gina Tricot, Bik bok och Carlings kan också vara värda ett besök! 

Du behöver väl inte tänka på något inför besöket, se till att prova plaggen bara så du vet att de sitter okej och känns bra.


   
SvaraCitera

Om du inte hittar det du söker, så kan du ju alltid handla kläder online där de har ett mycket större sortiment. Online-shoppar, som Zalando till exempel, är ju riktigt sköna då man kan beställa hem/till postombud och bara skicka tillbaka om det inte passar eller om du inte är nöjd med det du beställt. 


   
SvaraCitera

Jc men de kan va dyra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: H&M är bra, de har mysiga leggings och många tröjor i den stilen. Gina Tricot, Bik bok och Carlings kan också vara värda ett besök!

På H&M så hittade jag denna, största storleken dom hade var "L" men hoppas på att den passar mig ändå. Får ju betalt 25:e så ska kika in då och se vad jag kan göra 🙂

https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0728429001.html


   
SvaraCitera

Det finns bara två kön.


   
SvaraCitera

Knurra:
Det finns bara två kön.

Nej.


   
SvaraCitera

H&M, BikBok, Gina Tricot, Monki och Zara har riktigt fina kläder. River Island har också fint men det är lite dyrare. De borde ha din storlek allihopa


   
SvaraCitera

Det finns två kön


   
SvaraCitera