Aviseringar
Rensa alla

Tjej och kär i en bög


Ämnesstartare

Jag har en vän som är bög. Många tror att vi är ett par eftersom vi umgås typ varje dag, beter oss väldigt lika, och har ögonkontakt nästan hela tiden även när andra är med i rummet/samtalet. Jag tycker han har ett flörtigt sätt mot mig, men har inte tänkt så mycket på det eftersom han sagt att han är bög. Grejen är att jag har känslor för honom, men skulle (av respekt) aldrig ta steget att t.ex. kyssa honom. Vill inte förlora honom som kompis liksom. Samtidigt funderar jag på om han verkligen är 100 % homosexuell. Han pratar kryptiskt - en gång när jag skulle på en dejt sa han "ja, du gör som du vill, men tänk på att andra kan bli sårade". Wtf, liksom? Så ibland känns det nästan som att han känner något för mig också. Eller så är det bara önsketänkande 😉

1) Tror ni han skulle ta avstånd från mig om jag berättade om mina känslor? För min del skulle det inte förändra hur jag är i vår kompisrelation, men jag är rädd att han skulle tycka det är jobbigt att veta om och därför bete sig annorlunda när vi umgås. 

2) Hur skulle ni reagera om en nära vän (oavsett kön) berättade att han/hon var kär i dig?


   
Citera
Ämnesstartare

Kolla i hans historik men det är ganska drygt men ändå..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude: Kolla i hans historik men det är ganska drygt men ändå..

Vad menar du med kolla i hans historik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder:

Vad menar du med kolla i hans historik?

Vad för porr han kollar på Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Vad för porr han kollar på Blink

Jag får aldrig röra hans dator, haha. Ett tecken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga honom vad han menar med sitt kryptiska nonsens, eller testa humpty hump's tips och se vad som händer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman:
Fråga honom vad han menar med sitt kryptiska nonsens, eller testa humpty hump's tips och se vad som händer 

Hahah, underbart! Fast jag skulle inte uppskatta om en kompis gjorde så på mig 😉
Ja, nästa gång han talar i gåtor får jag fråga vad han egentligen menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder:

Jag får aldrig röra hans dator, haha. Ett tecken?

Haha yes, säg att du måste kolla en sak och skriv p i adressfältet Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Haha yes, säg att du måste kolla en sak och skriv p i adressfältet Mycket glad

I wish! Han är datanörd och hans tangentbord är inte enligt qwerty-layout, så jag skulle inte ens hitta "p" XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga bara om han någon gång varit intresserad av nån tjej? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vackervedder:

I wish! Han är datanörd och hans tangentbord är inte enligt qwerty-layout, så jag skulle inte ens hitta "p" XD

Byt bh när han kollar Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta. 


   
SvaraCitera

Klä av dig naken framför honom så hans krigare växer, då kommer han springandes till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: fråga bara om han någon gång varit intresserad av nån tjej?

Sant, det kan jag ju göra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude: Byt bh när han kollar

lurifax69: Klä av dig naken framför honom så hans krigare växer, då kommer han springandes till dig.

Nah 😉


   
SvaraCitera