Aviseringar
Rensa alla

tjej på gång, strula med annan


Ämnesstartare

Om man har en tjej på gång, men inte är tillsammans, hur blir det då om jag strular med en annan tjej vid ett tillfälle? behöver jag ha dåligt samvete då? jag menar, jag är ju trots allt inte tillsammans med någon, men har något på gång i a f.... måste jag berätta det för denna tjej jag har något på gång med vad jag har gjort?

lite slarvigt skrivet, men ni fattar nog.

vad tycker ni?


   
Citera

"vem är det där?"
"Äh, bara någon jag strulade med igår, men lungt nu har jag ju dig!"


   
SvaraCitera

Nja beror väl lite på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, det beror ju helt på vilken relation du och "på-g-tjejen" har. Hade du tyckt det vart fel ifall hon strulat med någon annan? För du är ju lite jävlig om du förväntar dig att hon inte ska göra något med någon annan om du själv inte håller dig till samma regler[wink].


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Alltså, det beror ju helt på vilken relation du och "på-g-tjejen" har. Hade du tyckt det vart fel ifall hon strulat med någon annan? För du är ju lite jävlig om du förväntar dig att hon inte ska göra något med någon annan om du själv inte håller dig till samma regler[wink].


   
SvaraCitera

tycker du skall sexa båda, på samma dag[smile]


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Alltså, det beror ju helt på vilken relation du och "på-g-tjejen" har. Hade du tyckt det vart fel ifall hon strulat med någon annan? För du är ju lite jävlig om du förväntar dig att hon inte ska göra något med någon annan om du själv inte håller dig till samma regler[wink].

Dessutom, känner du dåligt samvete, beror väl det på något? Ingen anledning att berätta för tjejen om det dock. Vad man inte vet mår man inte dåligt av. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bububu:

vad tycker ni?

Alltsååå, visst ni är på G fast haha det är ju upp till dig vad du själv känner är bäst såklart. Ingen här ska ju säga till dig vad du ska göra liksom, utan du får ju agera själv efter ditt eget tyckande.

Sen kan jag typ tycka att den tjejen du är på G med, inte har något att göra med vad du gör sålänge du inte har någon form av fast relation. Det som händer innan/efter ett förhållande ingår inte i det.

Sen kan man man väl diskutera hur lång tid innan/efter eller om det nyligen tagit slut hur man behandlar och respekterar sitt ragg/ex. Jag säger inte liksom att man ska "förskona" eller ljuga för någon liksom, jag säger bara att det inte tillhör/angår dom.

Det är upp till dig, såklart. Talar ditt samvete så kanske man ska lyssa till det lite och tänka till en extra gång. Men det ska ju inte behöva hindra dig från att kunna gå vidare med ditt eget liv heller.


   
SvaraCitera

Leverpastejmedgurka:

Alltså, det beror ju helt på vilken relation du och "på-g-tjejen" har. Hade du tyckt det vart fel ifall hon strulat med någon annan? För du är ju lite jävlig om du förväntar dig att hon inte ska göra något med någon annan om du själv inte håller dig till samma regler.


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bububu:

behöver jag ha dåligt samvete då? jag menar, jag är ju trots allt inte tillsammans med någon, men har något på gång i a f.... måste jag berätta det för denna tjej jag har något på gång med vad jag har gjort?

Nej du behöver inte ha dåligt samvete. Dock kan tjejen du är på G med säkert tro att du inte är intresserad av henne om du strular med andra. Så hon kanske dissar dig om hon får reda på det? Det hade nog jag gjort. Men det beror ju på hur pass mycket man är på G. [zzz]


   
SvaraCitera

Det är ju inte som att hon inte hade gjort detsamma.


   
SvaraCitera

Vad tjänar du på att strula med någon du inte ens är intresserad av, och vad kan du förlora på det?


   
SvaraCitera

har du skull känslor över det ? om nej varför ens lägga en tanke på att säga det till henne ! , det hon inte vet det lider hon inte av 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Det som inte syns finns inte" kör på, ju fler man strular med destu bättre, i arabiska kretsar. Sen har du ju alltid reserver, så du kan gör dig av med dom en efter en.


   
SvaraCitera