Aviseringar
Rensa alla

Tjej på skallen


Ämnesstartare

Hur fasen gör man när man ständigt har en brud på skallen, och tänker på henne så gott som jämt.

Har träffat en tjej som tog kontakt med mig i ett par veckor nu, inte så mycket men ändå. Vi bor en mil ifrån varandra, det gör det hela knepigare.

Bara det att hon tog kontakt med mig var så smickrande, modigt av henne. Att hon dessutom är väldigt söt gör det hela 10 gånger bättre.

Men jag plågas minst lika mycket av dette, tänkter på henne fanimej konstan, mitt liv har liksom stannat av. Har inte samma sug efter att vara med mina vänner som tidigare.

Jag tänker på henne så mycket att jag drömmer om henne så gott som varje natt.

Tro för all del inte att jag vill glömma henne, o nej! Vill absolut inget hellre än att vara tillsammans med henne. Men jag orkar inte med att tänka på henne jämt, vad gör hon nu? gillar hon mig verkligen? har hon tappat intresset? Fan jag blir galen!


   
Citera

Du har aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om hon tar kontakt med dig så är det väl ett tecken på intresse. Om ni bor långt ifrån varandra så kan ni ju prata på msn/telefon innan ni träffas. Fattar inte varför du vill sluta tänka på henne. Använd det som drivkraft istället! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är i precis samma situation! :/
Fast lite värre för mig....hon bor typ 4mil från mig.....:'(
Så jag vet hur det känns....man spekulerar om allt :/


   
SvaraCitera

Rekon:

Hur fasen gör man när man ständigt har en brud på skallen

Jag antar att detta leder till smärta i rygg, axlar och nacke för dig.
Du får helt enkelt försöka att på ett så vänligt sätt du kan be henne att kliva av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BroderGrim:

Så jag vet hur det känns....man spekulerar om allt :/

Precis! Man kan knappt göra nånting utan att tänka på henne. Liksom bara en sån grej som att hon inte är inne på msn på länge så får man misstankar, jag blir sjukt paranoid! Eller som igår, fick ett sms av henne,
hej vad hör du? =). Såg det inte förens ett par timmer efter och svarar då, så får jag inget tillbaks, och så börjar man fundera igen.

kråååkan:

Om hon tar kontakt med dig så är det väl ett tecken på intresse. Om ni bor långt ifrån varandra så kan ni ju prata på msn/telefon innan ni träffas. Fattar inte varför du vill sluta tänka på henne. Använd det som drivkraft istället!

Jag vill inte sluta tänka på henne, jag vill kunna leva ett normalt liv om man säger så, det går knappt nu.[bigsmile]

hejkattunge:

Du har aids.

Påminn mig inte, snälla..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Jag antar att detta leder till smärta i rygg, axlar och nacke för dig.
Du får helt enkelt försöka att på ett så vänligt sätt du kan be henne att kliva av.

Förstod när jag skrev att någon kurre skulle säga så, orkade dock inte ändra.


   
SvaraCitera

Rekon:

kurre

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Rekon:

Påminn mig inte, snälla..

Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.Du har aids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Du har aids.Du har aids.Du har aids

Jag lever på lånad tid!


   
SvaraCitera

Rekon:

Jag lever på lånad tid!

Aids-barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Aids-barn.

Vars finns moderatorerna på um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rekon:

Vars finns moderatorerna på um?

Dom har dött i Aids [wink] Men den här tjejen, har ni träffats IRL eller är det bara över internet/telefon? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Rekon:

Vars finns moderatorerna på um?

kråååkan:

Dom har dött i Aids


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Men den här tjejen, har ni träffats IRL eller är det bara över internet/telefon? [rolleyes]

Klart har jag träffat henne[smile]. Vi går på samma skola, brukar åka buss hem tillsammans. Hon sov hos mig efter en fest en gång. [cheers]


   
SvaraCitera