Aviseringar
Rensa alla

tjej problem


Ämnesstartare

gulan:
 Är middag och mys med film om det går bra, du borde inte berätta att du menar henne utan låta det komma fram genom hur du beter dig, om hon åker till dig och ni har bokat det innan och ni äter tillsammansarrow-10x10.png så visar väl det att du gillar henne? 

Ja det e sant men nu är jag inte rik snobbig kille utan jag är från betongen haha så jag bokade inga bord men det finns alltid lediga bord på restaurang haha. Ja det e sant, hon märker det om hon vill hon vill om inte fuck det haha


   
SvaraCitera
gulan

Maffiozzo:

Ja det e sant men nu är jag inte rik snobbig kille utan jag är från betongen haha så jag bokade inga bord men det finns alltid lediga bord på restaurang haha. Ja det e sant, hon märker det om hon vill hon vill om inte fuck det haha

Det spelar väl ingen roll? Det måste inte vara restaurang 


   
SvaraCitera

Jag tycker att ni ska åka till något fint badhus (men då borde du säga till innan) o när ni är klara ska ni promenera ute på stan, kanske köpa henne nån tröja?, käka på resturang, promenera ännu mer och gå på bio senare på kvällen 


   
SvaraCitera

Utpressa henneOskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:
Jag tycker att ni ska åka till något fint badhus (men då borde du säga till innan) o när ni är klara ska ni promenera ute på stan, kanske köpa henne nån tröja?, käka på resturang, promenera ännu mer och gå på bio senare på kvällen 

hade gått, om jag var rik hah


   
SvaraCitera

Maffiozzo:

hade gått, om jag var rik hah

Mehh så dyrt är det inte -.-


   
SvaraCitera
oval
 oval

NicoleF:

Mehh så dyrt är det inte -.-

haha? alla har tyvärr inte lika mkt pengar som dig 


   
SvaraCitera

NicoleF: Mehh så dyrt är det inte -.-

varför ska hon ha en tröja?


   
SvaraCitera

tevepro:

varför ska hon ha en tröja?

Inte vet jag? Kan va kul för henne


   
SvaraCitera

oval:

haha? alla har tyvärr inte lika mkt pengar som dig 

Jag har inte speciellt mycket själv men han behöver ju inte göra det varje gång


   
SvaraCitera

Bjussa kebab walla 


   
SvaraCitera

NicoleF: Inte vet jag? Kan va kul för henne

ska hon köpa en tröja till honom då?


   
SvaraCitera

tevepro:

ska hon köpa en tröja till honom då?

Nej jag mena bara att det kan va något sött o göra


   
SvaraCitera