Aviseringar
Rensa alla

Tjej som älskar analt


Ämnesstartare

Jag får alltid så förvånade reaktioner av folk när jag säger att jag älskar analsex. När jag frågar varför dem blir så förvånade så säger dem bara att "ja, men tjejer brukar inte gilla det".

Vad är felet med alla tjejer? Är ni rädd att ni ska få "baksug", att ni ska fisa eller att killarna ska få se er rumpa?

Jag älskar analsex, det är nog det bästa sexet. Killen kan knulla en bakifrån samtidigt som han har hela händerna fria att smeka ens kropp, fingra en och ja, allt. Vid vaginalt sex så "svullnar" ju mufflan så efter ett tag känner man inte alls stötarna lika bra, vid analt känner man varenda liten centimeter som åker hur skönt som helst.

Visst, det är obehagligt de två första gångerna kanske, och man ska ha himla mycket självkänsla för att det ska kännas rätt. Men har man det, ja då säger jag bara grattis och välkommen till himmelriket.


   
Citera

photo_:

Vad är felet med alla tjejer?

"Felet" är att alla har olika preferenser. Är väl dessutom lite omständigare att ha spontan analsex då man får tvätta ur litegranna (?) om killen inte vill få bajs på snoppen.


   
SvaraCitera

photo_:

Visst, det är obehagligt de två första gångerna kanske, och man ska ha himla mycket självkänsla för att det ska kännas rätt. Men har man det, ja då säger jag bara grattis och välkommen till himmelriket.

Du inser att det finns folk som säger samma sak om att exempelvis tortera, äta bajs och kolla på melodifestivalen va?


   
SvaraCitera

photo_:

Vad är felet med alla tjejer? Är ni rädd att ni ska få "baksug", att ni ska fisa eller att killarna ska få se er rumpa?

sen har man hört det här argumentet också "jag förstår om det är skönt på killar, de har ju g-punkten där. men på tjejer...."

som om sex bara var att stimulera hemliga punkter på kroppen. och allt annat bara var i onödan. eller att hjärnan inte skulle vara en erogen zon.

hur som haver kan jag säga "det myska säger", även om det inte är jätterelevant framförallt efter alla trådar om "jag fattar inte grejen med analsex" som kommit och gått på det här forumet.
så ärligt talat att det är jättebra att du skapar den här tråden som svar. och eftersom du älskar det kan alla vilsna själar fråga dig istället för att spamma nya trådar:)


   
SvaraCitera

photo_:

Jag älskar analsex, det är nog det bästa sexet.

Du är min drömtjej! [wink]


   
SvaraCitera

photo_:

Vad är felet med alla tjejer?

[rolleyes]


   
SvaraCitera

så bra för dig då typ

generalisera mera and so on


   
SvaraCitera

photo_:

Vad är felet med alla tjejer?

är det fel att inte gilla analsex bara för att du gillar det?


   
SvaraCitera
Correh

Jag försökte gång på gång med min förra tjej, men då det bara gick smärtfritt var tionde gång så var det inte så lockande för henne.
Men good for you, kul för din kille![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

photo_:

Jag älskar analsex, det är nog det bästa sexet.

Jag har inte heller förstått vad tjejer babblar om, klart det är skönt. Som du själv säger, man känner ju allt och de är ju de som är det sköna.

Jag tror många tjejer inte gillar de för att de inte är det "vanliga" sättet att ah sex på och många tjejer säger att de inte gillar de utan att ens ha provat och de som har provat har gjort det max en eller två gånger. De är inte superskönt de första två tre gångerna, men sen skall ni veta. Du beskriver det bra när du säger att det är som himmelriket:)


   
SvaraCitera
Correh

förvirradflikka:

Jag har inte heller förstått vad tjejer babblar om, klart det är skönt. Som du själv säger, man känner ju allt och de är ju de som är det sköna.

Som jag skrev nyss, vissa kanske inte ens KAN ha det pga smärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Correh:

Som jag skrev nyss, vissa kanske inte ens KAN ha det pga smärta.

De fattar väl jag med, men de är nog många som kan fast de aldrig gett det en chans.


   
SvaraCitera
Correh

förvirradflikka:

De fattar väl jag med, men de är nog många som kan fast de aldrig gett det en chans.

Oj, lugna puckar nu!
Ja det är klart, men ni snackar om tjejer i allmänhet, då skrev jag bara att alla inte kan.[rolleyes]


   
SvaraCitera

photo_:

Vad är felet med alla tjejer? Är ni rädd att ni ska få "baksug", att ni ska fisa eller att killarna ska få se er rumpa?

photo_:

och man ska ha himla mycket självkänsla för att det ska kännas rätt.

Men there you go, fool.


   
SvaraCitera

Jag vet en som gillar [cute]


   
SvaraCitera