Aviseringar
Rensa alla

Tjej som gråter sig till sömns.. HJÄLP!


Ämnesstartare

Tack för svaren, jo jag får ta och fortsätta trösta och se vart det leder 🙂


   
SvaraCitera

Vart har du kuken då? I tvåan eller? Det brukar iaf vara anledningen till varför mina tjejer gråter[smile]


   
SvaraCitera

vilken underbar kille du verkar vara.
dem jag stött på säger "snälla gråt inte", stör mig asmkt.
fortsätt vara fin & nyfiken & lycka till.


   
SvaraCitera

kebu12:

Vart har du kuken då?

[love]

tycker ts verkar ha bra inställning, finns där för henne men tjata inte på henne. i sinom tid kommer hon berätta för dig, om det är nåt du behöver veta [smile]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Vart har du kuken då?

i garderoben.. vad annars?


   
SvaraCitera

kebu12:

Vart har du kuken då? I tvåan eller? Det brukar iaf vara anledningen till varför mina tjejer gråter

din mamma eller?


   
SvaraCitera

du verkar vara en bra kille. jag hade så en period, men de var för att ja va osäker om snubben gillade mig eller bara va ute efter 6. men jag tror du gillar din tjej så de är nog inte samma med henne. forsätt bara lyssna.[smile]


   
SvaraCitera

The May Queen:

din mamma eller?

va, påstår du att min mamma får mina tjejer att gråta?[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

va, påstår du att min mamma får mina tjejer att gråta?

haha nej, det hoppas jag inte.. [confused]
menar att du ofta pratar om din mamma, tänkte på henne när du sa "mina tjejer"..


   
SvaraCitera

Vid sånna tillfällan brukar jag skämta :/
Och det slutar alltid med 3 örfilar, en spark mellan benen och inte sex på flera veckor, men efteråt så brukar jag bara krama om henne, fråga vad som står på och om hon inte säger så håller jag bara om henne 😀


   
SvaraCitera

The May Queen:

haha nej, det hoppas jag inte.. [confused]
menar att du ofta pratar om din mamma, tänkte på henne när du sa "mina tjejer"..

ja jag får ofta min mamma att gråta, tack för du påminner mig om hur dålig son jag är[sad]


   
SvaraCitera