Aviseringar
Rensa alla

Tjej som tycker om mig blir sur


Ämnesstartare

Hej,

jag brukade prata med en söt tjej förut som vi kom bra överens med.  jag var ständigt glad och energifull vid denna tid ungefär ett år sedan, vi pratade om att bli tillsammans och hon sa att hon har kille och att det är synd att hon har det, hon förklarade sen hur hon har hundar som hon o killen rastar tillsammans och bor ihop och fick det låta som att det är vad hon skulle vilja ha med mig. Alltså hundar och bo tillsammans. 

vi tyckte om varandra och kör vi såg varann sa vi till varandra hur nice det är att ses igen, hon brukade fråga mig vart jag tagit vägen osv när jag rest runt ett tag och befunnit mig utomlands.

Till saken:

jag har nu blivit lite tillbakadragna och lite nöjd med mig själv så jag pratar inte längre med henne när jag ser henne då jag är lite besviken på att alla tjejer hela tiden ska vara upptagna och att jag absolut inte står i kö för att bli tillsammans med henne.

sp när jag går förbi henne hälsar jag bara raskt men undviker absolut att prata med henne då ni förmodligen förstår hur jag känner. nu när jag gör såhär så inser jag hur sur hon blir på mig och typ kollar lite argt och undrar typ varför jag inte längre tar initiativet till att prata med henne. 

jag skulle jättegärna pratat med henne och dessutom velat vara tillsammans med henne då hon dessutom är riktigt söt men det stör mig det faktum att hon har kille som om att hon måste hela tiden knulla och att hon dessutom pratar med mig när hon har en kille och dessutom vill att jag ska bara följa henne som en svans.

hon liknar denna tjejen på videon så ni får en uppfattning om hur hon ser ut och är, de är lika gamla hon som på videon:

nu vet ni en del om vår historia och hur hon ser ut. 

till min fråga. Varför skulle hon bli sur på mig bara för att jag inte vill hålla på med en tjej som har en kille som dessutom stör mig för det faktumet?


   
Citera
Ämnesstartare

För att hon är efterblivenSover


   
SvaraCitera
Algot

Maymay:
För att hon är efterblivenSover

Håller med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
För att hon är efterblivenSover

På vilket sätt menar du? Motivera ditt svar då man kan komma på många alternativ till ditt svar.

förklara situationen ur hennes perspektiv om du också kan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
För att hon är efterblivenSover

Algot:

Håller med!

På vilket sätt menar du? Motivera ditt svar då man kan komma på många alternativ till ditt svar.

förklara situationen ur hennes perspektiv om du också kan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns bara en Sur :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OpiumGod:

På vilket sätt menar du? Motivera ditt svar då man kan komma på många alternativ till ditt svar.

förklara situationen ur hennes perspektiv om du också kan!

Det låter som att hon vill ha någon som kan underhålla henne när hennes pojkvän inte kan, eller vill hon bara vara vänner eller liknande. Vet inte riktigt, kvinnor är förvirrande rätt ofta 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Det låter som att hon vill ha någon som kan underhålla henne när hennes pojkvän inte kan, eller vill hon bara vara vänner eller liknande. Vet inte riktigt, kvinnor är förvirrande rätt ofta 🙂

Vi är inte förvirrande arghhhhArg


   
SvaraCitera

Hitta någon annan istället. Någon singel som är ambitiös, omtänksam med ett gott hjärta. Slösa inte din tid på henne för att ju mer du faller för henne desto ondare kommer det göra. Var tydlig med att du bara vill bara hennes kompis för att hon uppenbarligen har en kille och om hon har några hjärnceller bör hon fatta det och inte bli sur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Vi är inte förvirrande arghhhhArg

Jo iblandRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:

Jo iblandRodnar

LmRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dejta hennes mamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natturs:
Det finns bara en Sur :$

Tumme upp


   
SvaraCitera

Almen:
dejta hennes mamma.

Nu snackar vi! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Googla de här orden, eller använd dem som sökord på youtube:
*redpill
*hypergamy
*mgtow

Gör du det kommer du att lära dig vad "plate spinning" är för något.

Läs den här boken:
titel: Män jagar, kvinnor blir jagade


   
SvaraCitera