Aviseringar
Rensa alla

Tjej som tycker om mig, bör inte vara tillgänglig hela tiden


Ämnesstartare

Tja,

jag har en tjej som tycker om mig och som jag tycker om tillbaks. 

Jag är liksom trött på att skriva jämt och hon har inget emot mig vara lite tillbakadragen då hon förstår mig. 

till min fråga. 

det borde vara gynnsamt i mitt fall att bara dra mig tillbaks i 3 dagar och sedan dyka upp igen istället för att det dkulle vara destruktivt ellerhur? 

Om man hela tiden är tillgänglig så förstör det hela förhållandet 😉


   
Citera
Ämnesstartare

Tre dagar e lite väl mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mja.
Jag förstår ditt resonemang men håller inte med. Varför skulle man inte vilja prata med den som man tycker om?

Utgår jag ifrån mig själv så vill jag snacka och vara med den jag tycker om hela tiden. 

Jag tänker tillbaka på en tjej jag snackade med under förra året som jag tyckte om. Hon kunde helt plötsligt sluta skriva med mig under flera dagar och det kändes tomt och tråkigt utan henne. Men mest så fick jag tankar som att hon inte tycker om mig eller vill ha med mig att göra. Att jag gjort någonting fel.

Visst att hon hade förklarat för mig, i efterhand, att hon behövde dra sig undan ibland och fokusera på sig själv men det gjorde inte saken lättare för då känner jag att jag vill vara där för henne om hon eventuellt behöver hjälp.

Sedan tycker jag att det är viktigt att man hittar sig själv och känner sig trygg i sig själv innan man går in i något förhållande för annars finns det risk att det blir kaos på ett eller annat sätt.


   
SvaraCitera

Beror på om du genuint gillar henne eller att du försöker leka svår och verka cool. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte de låter som världens smartaste idé precis, hade inte gjort så om jag va du iallafall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav skrev ett bra svar

Säger inte att det skulle vara dåligt men på vilket sätt skulle det vara gynnsamt för dig att göra så?


   
SvaraCitera
Ic3
 Ic3

du behöver inte ta all tid på henne. Om hon vill va med dig och inte låta dig göra något ex) Spela eller vara med bros. kasta henne. du behöver oxå leva ditt egna liv än o prata med henne 24/7. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ic3:
du behöver inte ta all tid på henne. Om hon vill va med dig och inte låta dig göra något ex) Spela eller vara med bros. kasta henne. du behöver oxå leva ditt egna liv än o prata med henne 24/7. 

Exakt, någon här har fattat det. Jag har mitt liv också än att bara springa efter en tjej....


   
SvaraCitera
Ic3
 Ic3

Whatever666:

Exakt, någon här har fattat det. Jag har mitt liv också än att bara springa efter en tjej....

Glöm inte magiska ordet... *Bros before Hoes*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ic3:

Glöm inte magiska ordet... *Bros before Hoes*

De tre ord pucko


   
SvaraCitera
Ic3
 Ic3

Bananlåda:

De tre ord pucko

jaja puss puss


   
SvaraCitera

Whatever666:

Exakt, någon här har fattat det. Jag har mitt liv också än att bara springa efter en tjej....

Fast ursäkta hur i hela världen skulle det vara svårt för dig att göra det du vill även fast tjejen existerar hela tiden. Liksom hur svårt äre att snapa tjejen även fast du spelar eller är med dina kompisar.

Och dessutom 

Ic3:

Glöm inte magiska ordet... *Bros before Hoes*

"bros before hoes" är ett ur uselt val av motto eftersom du i samma mening säger att tjejen du är intresserad av är en hoe.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ic3:

jaja puss puss

Rodnar


   
SvaraCitera
Ic3
 Ic3

Donkeking:

Fast ursäkta hur i hela världen skulle det vara svårt för dig att göra det du vill även fast tjejen existerar hela tiden. Liksom hur svårt äre att snapa tjejen även fast du spelar eller är med dina kompisar.

Och dessutom "bros before hoes" är ett ur uselt val av motto eftersom du i samma mening säger att tjejen du är intresserad av är en hoe.  

First of all, "Bros before hoes" var ett skämt, får man inte skämta om något nu för tiden. och plus. man behöver inte va med sin tjej eller snapa hon hela tiden. man har sitt egna liv. Om man är med sin tjej 24/7 ist för o snacka/va med sina polare så kan man kalla sig själv för simp. 
Du behöver inte va en internet mamma, kiddo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ic3:

man behöver inte va med sin tjej eller snapa hon hela tiden. man har sitt egna liv. Om man är med sin tjej 24/7 ist för o snacka/va med sina polare så kan man kalla sig själv för simp. 
Du behöver inte va en internet mamma, kiddo.

Exakt


   
SvaraCitera