Aviseringar
Rensa alla

Tjej stöter på mej?


Ämnesstartare

Hej, det är såhär att det är en tjej i min klass, det verkar liksom som om hon stöter på mej, hälsar på mej, kollar på mej ofta, typ tar på mej (kittlas bl.a), typ nästan tar tag i mina axlar när hon går bakom mej och nästan hoppar upp på ryggen om ni fattar, hon brukar också ställe sej och prata med mej ibland, känns som om hon vill visa att hon gillar mej, men jag är så jävla osäker! jag har varit kär i henne ungefär nån månad innan sommarlovet 09 började.. jag vill gärna berätta hur jag känner men jag är rädd att bli nobbad liksom.. så jag vill gärna höra vad ni tror, och vad jag ska göra. stöter hon på mej tro? vill hon mej något?

SNÄLLA HJÄLP!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kööööör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon och jag står varandra väldigt nära som kompisar, om jag skulle bli nobbad om jag berätta skulle ju det sabba massor :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och ett annat problem är att jag inte vet hur jag ska säga det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sikta mot stjärnorna det hade jag fan också gjort ifall alla inte hade varit så jävla menlösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

sikta mot stjärnorna det hade jag fan också gjort ifall alla inte hade varit så jävla menlösa.

jag gillade det programmet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör tillbaka, retas skoja etc sen kanske hon tar steget om du ej vill paja relationen. Umgås oftare och var annorlunda mot henne än vad du är mot andra tjejkompisar hmmmmmm, aa???

sök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har du nog rätt i ohYEA, jag är inget vidare på tjejer direkt.. =P


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men, om hon inte säger något då? om hon nu skulle vara intresserad av mig.. då då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl göra lite försiktiga moves. Inte behöver du berätta hur du känner än på ett tag - det finns andra sätt att visa det på. Var extra sjyst och trevlig mot henne utan att klänga på henne, och känner du att du vill ge henne en komplimang så håll inte inne med den. Inte bara utseende utan även om hon är smart, rolig, eller bra på något - kommentera det. Kanske skoja lite med henne om det är på ett snällt sätt. Att hon tar på dig är ett bra tecken i sig, men vissa är ganska fysiska av sig (speciellt tjejer). Kom i samtal med henne, om ni passar ihop så kommer du att känna dig bekväm med att prata med henne om allt möjligt. Du märker om det klickar och om hon bekräftar dig - då bekräftar du henne tillbaka och så flyter samtalet på. Du kanske förstår hur jag menar...på samma sätt som när man träffar nån som känns varm mot en. Känns det konstlat utan att det blir bättre efter att du försökt prata med henne ett tag, så är det fel, då ska du inte gå vidare.


   
SvaraCitera

gölligt med skolkärlek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sebbetg:

SNÄLLA HJÄLP!

Låter inte direkt som du är i så stor behöv av hjälp egentligen[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

Låter inte direkt som du är i så stor behöv av hjälp egentligen[shake]

Det här... din fråga låter ungefär som ''hjälp hjälp! nån serverade spaghetti med köttbullar till mig, är det säkert att använda kniv o gaffel för det?!''.


   
SvaraCitera

säg inte typ... Jag gillar dig, hon kanske blir chockad o vet inte va hon ska säga. Flirta tillbax ist [cool]


   
SvaraCitera