Aviseringar
Rensa alla

Tjej visade intresse men det verkar svalna?!


Ämnesstartare

Tjenare, det hela började med att jag i helgen var med den här tjejen och ett par polare.
Jag har kännt henne en längre tid (3 månader) och hon har varit intresserad av tidigare men då la det sig då jag tydligen visade mitt intresse för tydligt... hon ville ha en utmaning.
efter detta blev vi skit bra vänner och är det än, men efter förra helgen så började hon visa ett intresse och skickade sms till mig och fortsatte så hela veckan och ville träffas mm. dock har jag inte varit med henne själv ännu och inte direkt frågat om det men jag var med henne igår och kolla fotboll med en polare, och då vart det lite mys med en del när kontakt osv. vilket var skit trevligt...sen när jag skjutsade hemme henne runt tolv hugget så fick jag en kram o visa hej... sen idag snackade vi lite på facebook och det känndes skitbra!
Sen så hade jag bestämmt med hennes bästa kompis att spela minigolf och vi åkte ut och hämtade dom och när "min tjej" kom så verkade hon skitglad och pepp som hon brukar va osv. Sen spelade vi lite och det blev lite halv stelt "trötta" men vi hade iaf kul och sen skulle hennes kompis hem och då skjutsade vi hemme henne... då tänkte jag att jag kanske kan få lite tid själv med "min tjej" men då så sa hon... fortsätta hem till mig så ska jag se om farsan vill övningsköra med mig! Och jag vart lite illa till mods men ville inte säga något för att inte vara för framåt.

Ajuste glömde nämna det att jag har varit väldigt avvaktande under hela veckan och så, känns så jävla osäkert just nu men med tanke på att hon varit intresserad en annan gång så vill jag ju önska att det blir något, någon som vet om jag kanske ska visa mer intresse än jag redan gör eller om jag bara ska låta henne höra av sig.


   
Citera

Fan va minigolf är tråkigt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah det var inte riktigt diskussionen, on topic tack. 🙂


   
SvaraCitera

du skulle ha sagt "kan inte vi hitta på något istället?" när hon ville hem och övningsköra!!!!!!!


   
SvaraCitera

Försök lite hårdare då:)
(när blev 3 månader en längre tid?[shake])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GulOchFulRimmar:

Försök lite hårdare då:)
(när blev 3 månader en längre tid?)

ja, men asså ja... hahaha för att vara en jag är intresserad av 😛

enhimmelskdrog:

du skulle ha sagt "kan inte vi hitta på något istället?" när hon ville hem och övningsköra!!!!!!!

ja, men jag vet ju inte om jag vågar det med tanke på att hon vill ha en utmaning... men jag och en polare ska på bio ikväll men hans flickvän vilket är henne bästa kompis ska jag fråga om hon vill med trots att hon vill ha en utmaning?
Vågar ju knappt skriva till henne på msn/sms längre för jag inte vill göra ett steg frör mycket.


   
SvaraCitera

Imouse:

ja, men jag vet ju inte om jag vågar det med tanke på att hon vill ha en utmaning... men jag och en polare ska på bio ikväll men hans flickvän vilket är henne bästa kompis ska jag fråga om hon vill med trots att hon vill ha en utmaning?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha, men va faan.. så sjukt svårt att veta vad man kan inte kan göra med tanke på att jag varken vill vara för på men inte för avvaktande heller...satans skit!


   
SvaraCitera

Sa du "jag tycker om dig"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Sa du "jag tycker om dig"?

Nej vadå då?


   
SvaraCitera

Imouse:

Vågar ju knappt skriva till henne på msn/sms längre för jag inte vill göra ett steg frör mycket.

Låt bli.


   
SvaraCitera

Imouse:

med tanke på att hon vill ha en utmaning...

Imouse:

trots att hon vill ha en utmaning?

utmaning vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

utmaning vadå?

ja hon är den som vill känna att hon måste jaga sitt objekt... hon vill ha någon som är svårfångad! Därför jag inte vågar höra av mig trots att jag vill...


   
SvaraCitera

Man kan ju komma på efter ett tag att man inte alls är intresserad av den personen[rolleyes]


   
SvaraCitera

Imouse:

ja hon är den som vill känna att hon måste jaga sitt objekt... hon vill ha någon som är svårfångad! Därför jag inte vågar höra av mig trots att jag vill...

Ja, men hör inte av dig.


   
SvaraCitera