Aviseringar
Rensa alla

Tjejen asså


Ämnesstartare

Ja asså min tjej har pms och adhd. Och de kan snap lite "problem" ibland 

ngn sov har pms o adhd liknande som vet hur jag bör tackla det asså adhd gör ju som att jag går på ett minfält kliver jag fel så smäller de, ngn som har tips på hur jag ska kliva för att inte sprängas så att säga.. Blir hon glad blir hon inte glad hon blir lverlycklig blir hon arg blir hon rasande blir hon ledsen så blir hon hövligt ledsen och kan gå In i depritioner osv 


   
Citera

Om hon inte är glad så behöver hon bli glad. Kärlek gör en glad, ge kärlek, räcker det inte får du berätta att du gjort ditt och då får hon avgöra hur hon vill ha det blir det inte bra trots det får du ta avstånd genom att ta en paus från förhållandet (om du vill). Vill hon ha dig tillbaka och du vill ha henne, ge er en chans till. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk att när hon får ett utbrott så är det kanske inte en så sotor sak när hon har pms. Jag själv har som pms konstant (värre när jag faktiskt har det lel) och personer i min omgivning som jag bryr mig om vet att om jag dampar sönder för en väldigt liten sak så är det oftast ingenting och dom ska inte ta det personligt. Jag själv kan inte styra det riktigt. 


   
SvaraCitera

Diabloo:
Ja asså min tjej har pms och adhd. Och de kan snap lite "problem" ibland 

ngn sov har pms o adhd liknande som vet hur jag bör tackla det asså adhd gör ju som att jag går på ett minfält kliver jag fel så smäller de, ngn som har tips på hur jag ska kliva för att inte sprängas så att säga.. Blir hon glad blir hon inte glad hon blir lverlycklig blir hon arg blir hon rasande blir hon ledsen så blir hon hövligt ledsen och kan gå In i depritioner osv 

de sista du beskriver är klassisk adhd, alla känslor överdrivs typ, tyvärr har jag inget svar


   
SvaraCitera

Det är väl rätt individuellt, både när det gäller adhd och pms. Men du ska ju, oavsett om hon har någon diagnos eller inte, behöva tassa på tå hela tiden. 


   
SvaraCitera