Aviseringar
Rensa alla

Tjejen kan inte uttrycka känslor i ord.


Ämnesstartare

När man är på G/Tillsammans är det ganska vanligt (i mina fall) att man smsar varandra och gullar sig i telefon och när man träffas. Typ "Jag ska sova nu sötnos, tänkte bara tacka för idag och säga att jag tycker det är mysigt att umgås med dig. Puss på dig <33" eller dylikt.

Nu till problemet:

Jag har träffat en tjej som inte kan uttrycka känslor i ord.
Vi har dejtat i 3 månader kanske, och vi är fortfarande inte tillsammans (19 och 17 år).

Jag tänkte kolla hur hon vill ha det om typ 1 månad, för jag är trött på att "dejta", jag vill ha henne som min flickvän.

Jag vill ha lite roliga/gulliga/kinky sms och bara kunna prata öppet med varandra, men det blir så svårt med henne för man får aldrig höra något tillbaka.

Tycker ni jag ska försöka ignorera det här? (Jag är ganska säker på att hon åtminstonde gillar mig i alla fall med tanke på att vi spenderar mycket tid ihop).

Kan även tillägga att hon är emot att sova över här... vilket innebär att kvällsmys blir det inte tal om.

Dumpa eller lösa problemet?


   
Citera

de har inga känslor de vill bara stoppa in sin penis i dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/suicide


   
SvaraCitera

Antingen så är hon blyg och vågar inte uttrycka känslor så, eller så har hon bara svårt för det, eller så hyser hon inte den typen av känslor för dig och vill bara vara kompis. Fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad svarar hon när du skriver ett roliga/gulliga/kinky sms då?


   
SvaraCitera

llooll:

Dumpa eller lösa problemet?

Det är alltid bäst att försöka lösa sina problem

llooll:

Jag tänkte kolla hur hon vill ha det om typ 1 månad, för jag är trött på att "dejta", jag vill ha henne som min flickvän.

det viktigast är väl ändå inte att du kan kalla henne din flickvän? det viktigaste är att du tycker om henne och att ni umgås. men jag kan förstå att du vill ha ett svar. problemet är bara att hon kanske inte VILL att du ska fråga, för då kanske hon blir osöker. hon kanske bara vill att det ska vara som det är nu, å andra sidan vill du veta. fy vad knepigt :/


   
SvaraCitera

Antingen så vill hon inte - dumpa
Eller så är hon inte normalbegåvad - dumpa


   
SvaraCitera

det är ju alltid bäst att försöka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utnyttja situationen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

de har inga känslor de vill bara stoppa in sin penis i dig.

Tjejer vill stoppa penisen i mig, den var ny!

mediakatt:

Antingen så är hon blyg och vågar inte uttrycka känslor så, eller så har hon bara svårt för det, eller så hyser hon inte den typen av känslor för dig och vill bara vara kompis. Fråga?

Jag har tagit upp det förut, och hon har sagt att hon "tycker om mig och så" när jag har frågat. Kanske är värt att tillägga att vi har sex regelbundet, så det är inte bara kompis (skulle vara kk isf men det tvekar jag på). Det är mer åt förhållande/dejting sidan, men tack för det du skrev!

Jag antar att det bara är att hon är blyg, hon har sagt att hon inte "kan sånt där" när jag har gett öppningar till att vara kinky, och då har jag försökt vara gullig men fått svaret "jag kan inte sånt där heller"... så jag fattar inte...

savemeimlost:

Vad svarar hon när du skriver ett roliga/gulliga/kinky sms då?

Se ovanstående.

ensyster:

Det är alltid bäst att försöka lösa sina problem

Jo jag antar det... Får se hur det löser sig med tiden, det skulle inte vara en jätteförlust om det inte blev något med tanke på att jag stör mig på sånna här saker t.ex... men å andra sidan är hon ju mysig o va med. Så jag kan väl bara vänta o se vad hon säger. Och om hon fortfarande är osäker när jag frågar får jag ta det då [wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

k1337oris:

Utnyttja situationen!

Jo men det gör jag redan... försöker bara tänka lite åxå [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tickstart:

Antingen så vill hon inte - dumpa
Eller så är hon inte normalbegåvad - dumpa

Lite så jag känner faktiskt, men det kan ju vara något djupt bakomliggande till varför hon inte kan tala om sin känslor och då borde jag kanske bara acceptera det?


   
SvaraCitera

llooll:

Och om hon fortfarande är osäker när jag frågar får jag ta det då

yes[smile] fråga inte för mycket bara, hon kanske känner sig pressad och vet inte riktigt vad hon vill..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Kan även tillägga att hon är emot att sova över här... vilket innebär att kvällsmys blir det inte tal om.

Låter som om hon är stööööört jävla blyg. Säker på att hon inte råkat ut för något som gör att hon inte vågar gå framåt med dig?


   
SvaraCitera

llooll:

Lite så jag känner faktiskt, men det kan ju vara något djupt bakomliggande till varför hon inte kan tala om sin känslor och då borde jag kanske bara acceptera det?

Jaja, skojade bara. [smile] Men man ska aldrig förvänta sej för mycket, folks humör kan va så olika från olika tillfällen, och så missuppfattar man bara osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Låter som om hon är stööööört jävla blyg. Säker på att hon inte råkat ut för något som gör att hon inte vågar gå framåt med dig?

Det var en av dem sakerna jag tänkte på för ett tag sen, jag frågade det men hon sa bara "nej" och jag kan ju inte anklaga henne för att ljuga, även om det skulle vara så kanske hon bara säger "nej" för att slippa prata om det. Den ursäkt jag fått när jag frågat varför hon inte vill sova över är att hon "känner sig ofräsch på morgonen, och att det är så stel stämning när man ska säga godnatt och vakna tillsammans". (Vilket jag inte alls förstår mig på, för jag har aldrig vart med om att det är ett problem, snarare mysigt.)

Så... osäker jävla brud bara...?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tickstart:

Jaja, skojade bara. [smile] Men man ska aldrig förvänta sej för mycket, folks humör kan va så olika från olika tillfällen, och så missuppfattar man bara osv.

Haha okej. Det ligger nåt i det du säger. Men med tanke på att hon inte kan vara gullig/kinky så stör ju det mig, och då börjar jag fundera på om det är så att hon kanske inte är en person för mig? Jag tycker om henne o så, men jag kan inte se att det skulle bli bra i längden om jag inte lyckas ignorera dem här sakerna... Förstår du vad jag menar?


   
SvaraCitera

hon låter som en osäker tjej är hon blyg när noi umgås


   
SvaraCitera