Aviseringar
Rensa alla

Tjejen kan inte


Ämnesstartare

Hallå, e själv en oskuld på ja, 19år... har träffat en underbar tjej som har vissa problem tydligen så hon kan nog inte ha sex med mig på en tid som hon inte vet.

Vill liksom inte fylla 20 som oskuld, fyller år om typ ett halvår, vet att man inte borde tänka så men det känns bara riktigt jobbigt att inte kunna visa genom sex hur mycket man tycker om henne liksom

någon som har ett bra tips för att jag inte ska behöva tänka så mycket på detta och kanske få bort dessa tankar om att man verkligen vill så snart så möjligt. när jag frågade om hon kunde ha sex till sommaren så vet hon liksom inte osv.

så ja, hur ska jag tänka för att kunna må bättre och slippa känna press på mig att jag vill bli av med oskulden?


   
Citera
time
 time

guistaf:

så ja, hur ska jag tänka för att kunna må bättre och slippa känna press på mig att jag vill bli av med oskulden?

Prova vara tacksam för att du hittat en underbar tjej, tänk inte på sexet, njut bara av din tid med henne. Sex får väl komma när det passar sig, varför skulle du inte kunna vara 20 och oskuld? Finns viktigare saker i livet att noja över.


   
SvaraCitera

vadå för problem???


   
SvaraCitera

är det just samlag ni inte kan ha kan ni ju göra andra saker

+

timeisrunningout:

varför skulle du inte kunna vara 20 och oskuld? Finns viktigare saker i livet att noja över.


   
SvaraCitera
zIGGE

Time är vresig. Aye!


   
SvaraCitera
time
 time

zIGGE:

Svarade du seriöst så ignorant?

Det var, i min mening, ett ganska befogat svar, då TS ville ha tips på hur han inte skulle tänka så mycket på det och slippa känna press. Skriv ett bättre tips själv istället för att klaga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

självklart är jag jävligt tacksam,har ju för första gången i mitt liv hittat någon jag tycker om, och det jag vill mest av allt är att hon ska vara lycklig, och det är därför jag är med henne, för det känns som att hon är lycklig när hon är med mig

frågan var att jag tyckte att det kändes lite jobbigt så jag ville ha lite tips på hur den känslan skulle kunna minska för jag vill verkligen inte känna så och slippa fråga henne när hon kan osv för jag märker ju att det är jobbigt för henne också.

Jo vi har gjort i princip allt utom samlag.

Vi har ju trots allt träffats i 5 månader och jag vill verkligen visa henne även i sängen hur mycket jag tycker om henne liksom.


   
SvaraCitera
time
 time

guistaf:

så jag ville ha lite tips på hur den känslan skulle kunna minska

Enda sättet för känslan att minska är om du fokuserar på allt det andra.


   
SvaraCitera

guistaf:

har träffat en underbar tjej som har vissa problem tydligen så hon kan nog inte ha sex med mig på en tid som hon inte vet.

vad för slags problem?


   
SvaraCitera

Tvinga henne.


   
SvaraCitera

guistaf:

Vill liksom inte fylla 20 som oskuld

vad larvig du är...


   
SvaraCitera

herregud
vänta tills hon känner att hon är redo -.-

Vad spelar det för roll om du förlorar oskulden vid tjugo eller tjugofem om det nu är med en sån "underbar" tjej?


   
SvaraCitera

Du får helt enkelt bara acceptera läget, finns väl inte så mycket annat du kan göra. Vem vet vad du får i 20 årspresent [wink]


   
SvaraCitera

guistaf:

känns bara riktigt jobbigt att inte kunna visa genom sex hur mycket man tycker om henne liksom

Yeah, sure.......


   
SvaraCitera