Aviseringar
Rensa alla

Tjejen sur över att familj hjälpte vid städning


aristoteles:

Din tjej vill att du växer upp. Du kan städa själv.

+1

Skulle ha jättesvårt att ha ett förhållande med en man som inte kapat navelsträngen än och vill involvera föräldrarna i vårt privatliv hela tiden. Självklart söker man hjälp hos sin familj om man blir sjuk/har småbarn som behöver passas ibland/dyl, men annars ser jag inte varför man skulle låta dem städa ens hem. Du är så snäll, men nejtack du behöver inte anstränga dig, du har ju ditt eget hem ska man säga.
Hon är säkert tacksam för att ha fått ett rent hem lagom tills hon ska komma hem, men hon hade ju velat att DU skulle ansträngt dig mer och gjort det för henne, inte fått fin familj att göra det du hade kunnat gjort för att visa att du bryr dig om henne och ert gemensamma hem.

mvh en som förstår [mad]


   
SvaraCitera

"här får du en sexig bh. det är min mamma som valt den"


   
SvaraCitera

förstår henne :S skulle aldrig låta mina föräldrar städa min lägenhet[shake] + ser inte varför du inte bara kan städa själv?


   
SvaraCitera

Jag förstår henne [crazy]


   
SvaraCitera

Såklart är det väl jobbigt om folk "rotat" bland hennes grejer. Men ändå, hon borde tagga ner, så farligt är det inte. Så länge hon ej har saker att dölja (som hon inte ens kan dölja bra)


   
SvaraCitera

Städa själv, fanskap


   
SvaraCitera

Har skitsvårt för att låta folk rota bland mina grejer. Skulle inte helt omöjligt flippa om nån städade min garderob utan min vetskap. Får fö panik av att släppa in människor jag ogillar i mitt rum/lägenhet så ja... Kalla det osunt eller whatever men mitt hem är min borg.


   
SvaraCitera

Klart hon blir sur om du låter annat folk färgsortera hennes dildosar och hitta använda tamponger hon slängt överallt [mad] Torka bort hennes musavtryck från stolarna och hitta hennes slemmiga troser under sängen [no-no]


   
SvaraCitera

Man får väl respektera att vissa inte känner för att få sina saker rotade av andra. Tycker det är något som man faktiskt hörs av med om den som inte är närvarande och kan säga emot. Skulle min far (eller någon partners far/mor??) gå in på mitt rum och städa skulle jag ta lite illa vid mig om han inte frågade först.


   
SvaraCitera

haha exner


   
SvaraCitera

Hade nog också blivit sur om min sambos föräldrar hade städat våran lägenhet, men det är bara för att jag är jättenoga med att folk inte ska rota bland mina saker så jag kan förstå henne.
Men säg bara till henne att de ville vara snälla och hjälpa till men nästa gång de erbjuder sig att städa så säger du att du klarar det själv!


   
SvaraCitera
Lounge

kebu12:

varför inte, är det läskigt?[blush] tror du inte jag har gjort det eller?[confused] hon sa att sånt där får inte jag hålla på med[blush]

d sa min mamma oxå

skulle aldrig svika henne!!


   
SvaraCitera

Hade nog inte tyckt att det gjorde så mycket om det var så att de bara hjälpte till med städningen och inte själva åkte dit och städade.

uppskattade inte när min svärfar tydligen hade åkt hem till oss och gått in i lägenheten då han hade extranyckel och inte var hemma.
ställde dock inte till en scen på grund av det och tror inte ens jag sa något om det till min pojkvän trots att jag ogillade det.

dock kan jag nog delvis förstå henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu verkar det som att väldigt många av er ser det som att familjen gick in och gjorde en extrem home make-over och gick igenom varje garderob och låda.

Så var inte fallet.

Jag fick hjälp att dammsuga golven, skura golven, fönsterputsning, dammtorka hyllor och prydnadssaker.

That's about it.

Hade ni fortfarande blivit sura över att det inte var pojkvännen/sambon som hade gjort arbetet ensamma?


   
SvaraCitera

hon kanske hade mens lr ngt

tkr inte d e något att bli arg över


   
SvaraCitera