Aviseringar
Rensa alla

Tjejen svarar sällan


Nfi fr
Ämnesstartare

Har träffat en tjej i några månader nu och i början snackade vi massa på snap, nu när vi ses på riktigt sen 3 månader så snapar vi inte lika mycket. Grejen är att hon har börjat ta ”lång” tid på sig att svara. Om hon faktiskt var upptagen med något skulle jag inte brytt mig, men saken är den att hon helt plötsligt kan låta bli att svara på 3 timmar men vara ständigt aktiv på snap under hela den tiden. Det är inte speciellt länge jag vet, men det är ett nytt beteende och ofta förstår ja inte henne alls. Hon är en sån som inte säger när hon är sur över nåt utan vill att ja ska förstå de själv och ge henne uppmärksamhet utan att vara för på. Tror ni att de är nåt och isåfall varför ghostar hon mig men snapar andra?


   
Citera

Jag kan ju bara tala för mig själv, men när jag tar lång tid på att svara så är det oftast att jag inte har någon lust att svara även om jag är aktiv på snap. Det spelar ingen roll om det är en kille jag tycker om eller en kompis, så jag skulle kanske inte ta det så personligt. Men annars tycker jag att du borde fråga henne varför hon helt plötsligt blivit seg på att svara. 


   
SvaraCitera

Om det är en person jag snapat med mycket och sen börjar ja svara mer sällan så kan de vara för att spela svår (att du ska vilka ha henne ännu mer tror hon) eller för att hon är sur, eller så är hon helt enkelt inte intresserad 


   
SvaraCitera

Dom leker kändis


   
SvaraCitera

Nfi fr:
Har träffat en tjej i några månader nu och i början snackade vi massa på snap, nu när vi ses på riktigt sen 3 månader så snapar vi inte lika mycket. Grejen är att hon har börjat ta ”lång” tid på sig att svara. Om hon faktiskt var upptagen med något skulle jag inte brytt mig, men saken är den att hon helt plötsligt kan låta bli att svara på 3 timmar men vara ständigt aktiv på snap under hela den tiden. Det är inte speciellt länge jag vet, men det är ett nytt beteende och ofta förstår ja inte henne alls. Hon är en sån som inte säger när hon är sur över nåt utan vill att ja ska förstå de själv och ge henne uppmärksamhet utan att vara för på. Tror ni att de är nåt och isåfall varför ghostar hon mig men snapar andra?

Folk har olika anledningar att inte svara. Som kokosnöten säger så kanske man inte orkar att svara, även om man gillar personen. Kan vara som Idontwannasleep säger, att de leker kändis.
Det är ingen idé att skriva en massa till personen, låt de ta sin tid. Ibland gör man annat. Om de svarar mer och mer sällan eller inte alls, då är de väl inte intresserad av dig, så varför vara intresserad av den personen?
Iaf, generellt sett är det inte bra att vara för på, jag har haft de tillfällena och det skadar relationen en hel del om man är för på. Ta det chill, det är ingen katastrof om de inte svara på några timmar.


   
SvaraCitera