Aviseringar
Rensa alla

tjejer


Ämnesstartare

Hur bemöter jag en tjej som, oavsett vad jag säger eller skriver (på blogg), tar åt sig, vrider runt det, och får ALLT att handla om henne? Vilket leder till att hon smutskastar mig både på internet och irl, och när jag frågar henne varför, så blir hon asförbannad för att jag tydligen är taskig mot henne? Har testa detta: "Nej, inget av det jag skriver handlar om dig då mitt liv handlar om viktigare grejer än att ha 'dold pajkastning' mot dig"

Resultat: Skittjurig tjej som inte tror mig och bara fortsätter och fortsätter.

Kan vara allt ifrån att jag anmärker på en känd persons klädmiss som hon tydligen har liknande plagg som ([rolleyes]) till typ "Jag stör mig på när folk trycker vid övergångsställena och sen bara går, så bilister får vänta på att INGEN ska gå över sen" och så råkade hon göra så i stan sist. Ni fattar.

Vad gör jag. Jag är inte mogen att mörda än och är för snål för att hyra någon.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fråga: Tror ni andra tjejer att nån annan gör allt den kan för att idka dold pajkastning mot er? Har det hänt?


   
SvaraCitera

Ignorera henne? Är hon viktig för dig?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

fråga: Tror ni andra tjejer att nån annan gör allt den kan för att idka dold pajkastning mot er? Har det hänt?

På vilket sätt har könet relevans i denna fråga? Varför vänder du dig inte till alla?


   
SvaraCitera

MVH
Queerpolisen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Män har försökt förstå sig på kvinnor genom alla tider utan resultat, och vi är trots allt smartare än kvinnor, så du kan knappast förvänta dig att du kommer lösa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

du kan knappast förvänta dig att du kommer lösa det.

det är väl därför hon skrivr här [mad]


   
SvaraCitera

Omogen idiot tycker jag, skulle inte orka umgås med henne. Har varit med om liknande människor och sådant lägger jag ingen energi på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

På vilket sätt har könet relevans i denna fråga? Varför vänder du dig inte till alla?

jag har aldrig hört om en person med manliga genitalier som anser att ett ordval på en blogg är värd att starta krig om. Dock finns det säkert några sådana, även fast jag aldrig träffat på någon

Evil Conduct:

Män har försökt förstå sig på kvinnor genom alla tider utan resultat, och vi är trots allt smartare än kvinnor, så du kan knappast förvänta dig att du kommer lösa det.

är man innerst inne. Känner det mer och mer för varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är väl därför hon skrivr här [mad]

Varför? Hon kommer ju inte få något svar ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Är hon viktig för dig?

Ingemarsdotter:

Omogen idiot tycker jag, skulle inte orka umgås med henne. Har varit med om liknande människor och sådant lägger jag ingen energi på.

HON är inte viktig, men hon säger saker om mig som inte stämmer, till personer jag bryr mig om (+ ev arbetsgivare) vilket gör att jag både får lägga energi på att förklara situationer för de personer + får sämre chans till extrajobb.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

jag har aldrig hört om en person med manliga genitalier som anser att ett ordval på en blogg är värd att starta krig om. Dock finns det säkert några sådana, även fast jag aldrig träffat på någon

Känns ändå väldigt trångsynt och konstigt. Varför inte försöka få hjälp utav alla?
Mitt intellekt är inte tack vare min fitta.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

HON är inte viktig, men hon säger saker om mig som inte stämmer, till personer jag bryr mig om (+ ev arbetsgivare) vilket gör att jag både får lägga energi på att förklara situationer för de personer + får sämre chans till extrajobb.

Prata med henne. Ta ett "allvarligt snack" där ni reder ut allting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hon säger saker om mig som inte stämmer, till personer jag bryr mig om (+ ev arbetsgivare) vilket gör att jag både får lägga energi på att förklara situationer för de personer + får sämre chans till extrajobb.

men herregud, låter som ett psykfall. huuurr orkar hon lägga så mycket tid på sånt?! [shake][shake]
och du kan inte minnas om du har gjort något elakt mot henne förut eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta blogga!


   
SvaraCitera