Aviseringar
Rensa alla

Tjejer!


Ämnesstartare

Vad hade ni tjejer sagt om en kille sagt att han gillar dig mer än vän?


   
Citera

Dude, vill du ha hjälp med ett relationsproblem så behöver du nog ge lite mer kontext än såhär. Du fattar väl själv att det är olika beroende på hur situationen och relationen ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi går i samma klass har inte snackat så mkt men vi har vart iväg på en resa där vi hängde/snackade rätt mkt och jag känner att jag börjat gilla hon


   
SvaraCitera

Jag tror dom hade reagerat väldigt olika beroende på vem dom själva är och vem killen är och div andra omständigheter.


   
SvaraCitera

Jag är allmänt sämst på relationer. Hatar dom få gånger någon vän har sagt att den vill mer och jag inte vill mer.


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag är allmänt sämst på relationer. Hatar dom få gånger någon vän har sagt att den vill mer och jag inte vill mer.

Jag gillar dig mer än bara en vän [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det värt att ta risken då eller?


   
SvaraCitera

Olala123:

Vi går i samma klass har inte snackat så mkt men vi har vart iväg på en resa där vi hängde/snackade rätt mkt och jag känner att jag börjat gilla hon

Ok. Ptja, du har två alternativ.
Antingen tar du chansen, säg till henne att du är intresserad och fråga henne om hon är intresserad av dig.
Fördel: Lättare att släppa skiten om hon ej är intresserad.
Nackdel: Stor risk att hon säger nej även om hon är intresserad pga ni har ej umgåts särskilt mycket, hon kanske tror att du bara är ute efter att ligga.

Eller så väntar du ett tag, umgås med henne mer, hitta på grejer efter skoltid osv. På det viset kanske du själv tillslut kan avgöra om hon är intresserad av dig eller inte.
Fördel: Du får lära känna henne bättre, hon får mer tid att lära känna dig och kanske avgöra om hon är intresserad eller ej. Mindre awkward att fråga sen osv.
Nackdel: Svårare att släppa sen om hon ej är intresserad. Tar längre tid innan du får ligga. Mer akward att ses efteråt.

Olala123:

hon

henne*


   
SvaraCitera

Varför skriver så många hon istället för henne? Det är ju inte ens svårt att fatta att det är fel ;<


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Jag gillar dig mer än bara en vän [love]

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är va jag kallar hjälp!


   
SvaraCitera

Kablash__:

Varför skriver så många hon istället för henne? Det är ju inte ens svårt att fatta att det är fel ;<

Det blir ju bara vanligare och vanligare!? Helt stört, vad lär sig folk i skolan!? [cry]


   
SvaraCitera

stereo total:

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG

[cry][sad]


   
SvaraCitera

Teleportation.. bort


   
SvaraCitera

ChickiBull:

[cry][sad]

Raring, skoja lika mycket du [love]


   
SvaraCitera