Aviseringar
Rensa alla

tjejer å killar, kolla hit!(A)?


Ämnesstartare

okej, ja vet inte om ni tycker det är en dum fråga eller ej, men skit i att svara om ni tycker den är dum, vill bara ha seriösa svar,orkar inte med mer att bli förolämpad för mina frågor och hur ja skriver...Men iallafall, min fråga är iallafall, typ många killar undrar/frågar typ om ja pullar mycket,eller har gjort det, jag har dock inte gjort de på mig själv liksom, brukar ni tjejer göra de ;S ? å ni killar, tror ni att alla tjejer gör det lika ofta som ni liksom runkar??


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gillar att skriva i fet, kursiv stil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill bli tagen seriöst bör du inte missbruka kursiv. Det är inte snyggt, rätt eller trevligt att läsa.


   
SvaraCitera

jag tycker du är dum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iknew:

å ni killar, tror ni att alla tjejer gör det lika ofta som ni liksom runkar??

Det är väl väldigt individuellt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade varit lättare att läsa om det inte varit kursivt[rolleyes]

men nej det tror iaf inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Om du vill bli tagen seriöst bör du inte missbruka kursiv. Det är inte snyggt, rätt eller trevligt att läsa.

okej[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hade varit lättare att läsa om det inte varit kursivt

okej förlåt för att ja skrev i kursiv text![blush] kan man ändra det? e ny på sidan,vet ingenting om va ni tycker :s:/ 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

jag tycker du är dum

:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iknew:

tror ni att alla tjejer gör det lika ofta som ni liksom runkar??

alla gör EXAKT lika ofta ja, rätt säker på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iknew:

e ny på sidan,vet ingenting om va ni tycker :s:/ 😛

ja du prova knappen för kursiv stil[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja du prova knappen för kursiv stil

men alltså på min fråga och det 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iknew:

typ många killar undrar/frågar typ om ja pullar mycket,eller har gjort det, jag har dock inte gjort de på mig själv liksom, brukar ni tjejer göra de ;S ? å ni killar, tror ni att alla tjejer gör det lika ofta som ni liksom runkar??

Enligt en undersökning tror killar att vi tjejer simulerar ett samlag när vi onanerar, det vill säga - de tror att vi för upp föremål i oss, t.ex ett finger. Men det ska tydligen vara ytterst få tjejer som gör det. Ifall de förekommer penetration brukar man ändå komplettera det med lite hederligt gnugg.

Och för att besvara killarnas fråga - jag onanerar iaf dagligen. Ibland upp till fem gånger. Så då vet killarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Och för att besvara killarnas fråga - jag onanerar iaf dagligen. Ibland upp till fem gånger. Så då vet killarna.

asså sjuuuuuukt pinsam fråga men asså ja vet typ iinget om sånt här :$:$, men va menar du me när du onanerar :$:$?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iknew:

asså sjuuuuuukt pinsam fråga men asså ja vet typ iinget om sånt här :$:$, men va menar du me när du onanerar :$:$?

Du vet inte vad "onanera" betyder? Hur gammal är du egentligen? :S


   
SvaraCitera