Aviseringar
Rensa alla

Tjejer, är det coolt att säga att ni har pojkvän?


Ämnesstartare

Hej,

Jag undrar nu av tjejer om ni tycker att det är "mode" eoper coolt att påstå sig själv ha  pojkvän?

Tycker ni det känns mobbat att påstå sig vara singel när en kille frågar er om ni är singel?

Jag ställer frågan till tjejer


   
Citera

jag bryr mig inte precis om jag hade en pojkvän eller inte det ä kanske för att mina kompisar vet vad som hände med mitt ex


   
SvaraCitera

ihh... nej inte alls. Alla är ju olika men förstår mig inte alls på varför man skulle känna så. Har aldrig hört något liknande.
Kanske tycker man att det är häftigt att säga att man har pojkvän/flickvän i mellanstadiet... men nej inte annars?
Det är ju någonting privat och med känslor inblandat att ha partner, inget "to do" mode på något vis.
Sedan kanske man avundas känslan då man ser vänner vara så lyckliga med pojkvänner/flickvänner men orden att kännas "mobbat" och "mode" är ju väldigt långt ifrån det.
Sedan är det ju långt ifrån alla som känner att de vill vara tillsammans, temporärt eller permanent.


   
SvaraCitera
Berit

Tycker det är pinsamt att säga pojkvän. Känns barnsligt
Han är min gubbe


   
SvaraCitera
Berit

Pojkjäveln är han när han inte diskar


   
SvaraCitera

Nej, det är varken coolt eller ocoolt. Jag skulle inte dömma någon annan oavsett om den hade pojkvän eller inte, och jag skulle varken skämmas för eller känna mig cool för att jag har pojkvän. Man svarar ju ärligt liksom, ingen anledning att ljuga om något sådant trivialt bara för att det av någon anledning skulle vara coolare att ha kille än att vara singel. Visst är man glad att man har en, men vore skumt att gå runt och känna sig cool för det.


   
SvaraCitera
Cobrak

man måste ha 10 st samtidigt.. minst

annars är d ocoolt 


   
SvaraCitera

Tjejer brukar säga att de har pojkvän när de vill bli av med påflugna killar som flörtar med dem när de inte är intresserade. Säger de att de har pojkvän så blir de av med oinbjudna killar.


   
SvaraCitera

Berit:
Tycker det är pinsamt att säga pojkvän. Känns barnsligt
Han är min gubbe

Helt rätt


   
SvaraCitera

daygamer:
Hej,

Jag undrar nu av tjejer om ni tycker att det är "mode" eoper coolt att påstå sig själv ha  pojkvän?

Tycker ni det känns mobbat att påstå sig vara singel när en kille frågar er om ni är singel?

Jag ställer frågan till tjejer

Om jag är singel och en kille frågar mig om jag har kille brukar svaret vara beroende på om jag är intresserad av killen som frågar eller inte. Om killen som frågar verkar intressant säger jag att jag inte har kille, och om han verkar ointressant säger jag att jag är upptagen.


   
SvaraCitera