Aviseringar
Rensa alla

Tjejer är mer kräsna än killar när de gäller kärlek/vänner


Ämnesstartare

I min erfarenhet är tjejer mycket kräsna.

Gäller de vänner så hatar tjejer nästan alltid varan i början för dom ser varan som ett "hot" sant/falskt?

Tjejer har svårt att bli på G med en kille, antingen väntar dom på kärleken som visas i dramatiska filmer eller så väntar dom på den största idioten som är såå poppis bland alla andra tjejer... Bara för de är en utmaning och de ger spänning som dom tror är känslor (gäller killar oxå)
Kärlek händer oftast bara av misstag, kanske ni träffas genom era vänner å börjar gilla varan, eller hamnar i samma klass.

Men i mesta killars fall så äre bara snygg eller ful vi tänker om tjejer i början, och de är de som avgör om vi ska ta kontakt eller inte. Och äre en kille som tar kontakt med en tjej utan att ha någon koppling till varan så äre för han är intresserad, inte för han vill bli en kompis du komma och gråta till när din "poppis" kille dumpat dej.

Sant faktiskt, vi killar tänker så lätt medans tjejer har massa konstiga "regler" å annat som vi aldrig förstår oss på x)

De här är bara hur jag märkt att de är men jag kan ha helt fel, har ni något att rätta till eller till lägga skriv de då, skriv gärna hur ni ser på hur killar å tjejer skiljer sej när de gäller att skaffa vänner eller påbörja ett förhållande.

Inge onödig skit kommentar tack som... (tjejer bryr sej bara om kuk storlek å killar om brösten, osv...) -.-'


   
Citera

ooh sexist[crazy]


   
SvaraCitera

Det verkar som att jag är tjej då! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det verkar som att jag är tjej då!

Hehe va tänkte du på? (:


   
SvaraCitera

haha men du har rätt i det där.. I de allra flesta fall, så är män alltid mer intressanta och spännande och roliga etc, medan en tjej antingen är.. Snygg eller ful [crazy]

ah får alltid man-crushes på typ lärare och jämnåriga (inget sexuellt, utan ba att man typ vill va med dem likosm[blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

haha men du har rätt i det där.. I de allra flesta fall, så är män alltid mer intressanta och spännande och roliga etc, medan en tjej antingen är.. Snygg eller ful ah får alltid man-crushes på typ lärare och jämnåriga (inget sexuellt, utan ba att man typ vill va med dem likosm)

Ja men efter man lärt känna en tjej ser man alltid mer (: men första gången vi ser en tjej så tänker vi alltid efter snygg eller ful x) cant help it


   
SvaraCitera

cynkz:

Hehe va tänkte du på? (:

Jag stämmer in på de flesta punkter vad det gäller hur du beskriver tjejer.. [cheers]


   
SvaraCitera

man kan inte generalisera på det viset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag stämmer in på de flesta punkter vad det gäller hur du beskriver tjejer..

Kan va så med 😉
Till exempel jag kan känna andra killar som "hot" ibland.


   
SvaraCitera

Jag kan läsa av killar snabbt ja. 😀 Du har rätt om din beskrivning hos tjejer, allt är en tävling känns det som.

Ni killar verkar ha det så jävla lätt, alltså ni blir ju kompisar direkt och bråkar nästan aldrig medans tjejerna kan vara sur på varandra i flera månader och kanske ÅR hahaha. -.-


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Du har rätt om din beskrivning hos tjejer, allt är en tävling känns det som.

nej

JaamenLol:

Ni killar verkar ha det så jävla lätt, alltså ni blir ju kompisar direkt och bråkar nästan aldrig medans tjejerna kan vara sur på varandra i flera månader och kanske ÅR hahaha. -.-

nej


   
SvaraCitera

vadå då


   
SvaraCitera

jaha


   
SvaraCitera

Vadå nej ?


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Vadå nej ?

du har fel


   
SvaraCitera