Aviseringar
Rensa alla

Tjejer-Analsex


Ämnesstartare

asså ja é en kille som går igång på analsex[blush].. gillar när de é riktigt trångt.. men är de många tjejer som verkligen gillar de och får man in hur stor som helst?? kansek även utan glidmedel om man är van haha... [love]


   
Citera

Vet inte om jag gillar det [blush] Men jag kan tänka mig att jag gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

I dag 23:24
Vet inte om jag gillar det Men jag kan tänka mig att jag gör det

jaha hur kan du tänka dig det?? haha dig dkulle ja verkligen vilja träffa:P[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Vet inte om jag gillar det Men jag kan tänka mig att jag gör det.

vi bored prata närmare med varandra:P


   
SvaraCitera

vet_inte_vem:

vi bored prata närmare med varandra:P

haha nej


   
SvaraCitera

vet_inte_vem:

vi bored prata närmare med varandra:P

läski [sad]


   
SvaraCitera

Vi har ingen g-punkt där, så nä.
Ingen tjej gillar analsex. Alla tjejer pinar sig igenom det för killens skull pga mesiga och tror att allt ska vara som i porrfilmer.
Nu vet du sanningen.


   
SvaraCitera

isola:

Alla tjejer pinar sig igenom det för killens skull pga mesiga och tror att allt ska vara som i porrfilmer.

Har alla tjejer analsex? [shake]


   
SvaraCitera

isola:

Vi har ingen g-punkt där, så nä.

Isola. Gumman. Vi har gått igenom det här förut. Man behöver inte stimulera g-punkten för att man ska gilla analsex. [crazy]


   
SvaraCitera

Ja, jag gillar analsex. Känslan när min strapon tränger in i hans bak är otroligt upphetsande. Vill dock själv inte ha något i min rumpa.


   
SvaraCitera

isola:

Ingen tjej gillar analsex.

inte för att jag någonsin har haft analsex, eller ens skulle vilja, men med tanke på att en del människor gillar/tänder på att plågas tycker jag att du är lite trångsynt just nu![no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Vi har ingen g-punkt där, så nä.
Ingen tjej gillar analsex. Alla tjejer pinar sig igenom det för killens skull pga mesiga och tror att allt ska vara som i porrfilmer.
Nu vet du sanningen.

[love]

vet_inte_vem:

kansek även utan glidmedel om man är van haha..

Prova du att stoppa in kuken där det är torrt och se hur bra det går [tard]


   
SvaraCitera

stereo total:

Ja, jag gillar analsex. Känslan när min strapon tränger in i hans bak är otroligt upphetsande. Vill dock själv inte ha något i min rumpa.

Lol [love]

vet_inte_vem:

får man in hur stor som helst?? kansek även utan glidmedel om man är van haha...

Definiera hur stor som helst? Men ja, ganska jävla stora går in hyffast lätt efter lite träning [wink] Och ja, med lite rutin går det bra även utan glidmedel, lite saliv och försatsen brukar räcka.


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

Har alla tjejer analsex? [shake]

isola:

mesiga

tjejer har [no-no]


   
SvaraCitera
Exner

isola:

isola: mesiga

tjejer har

Så du skulle morska till dig om du slutade?


   
SvaraCitera