Aviseringar
Rensa alla

Tjejer anser ni det oattraktivt med lite blyga och lite tystlåtna killar?


Nej det är väll inte oattraktivt, men jag personligen föredrar nog någon som inte är så jätte blyg, eftersom jag är ganska blyg själv.


   
SvaraCitera

generellt är självsäkra killar mer attraktiva men det behöver inte ha nåt att göra med hur mycket man pratar


   
SvaraCitera

Kan vara svårt att finna det attraktiva i någon som är svår att lära känna. Är man tystlåten och inte tar för sig så är risken att det attraktiva hos dig inte uppmärksammas.


   
SvaraCitera

ja det gör dem


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Nää, tvärtom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag menar inte att man är tyst hela tiden. Borde inte skrivit tystlåten i rubriken.
Det jag undra är om det är oattraktivt om man typ rodnar när en viss tjej pratar med en. Rodnar


   
SvaraCitera

presidente:
Alltså jag menar inte att man är tyst hela tiden. Borde inte skrivit tystlåten i rubriken.
Det jag undra är om det är oattraktivt om man typ rodnar när en viss tjej pratar med en. Rodnar

Det är bara gulligt skulle jag säga.


   
SvaraCitera

råkade rösta ja, men menar nej.


   
SvaraCitera

Råkade rösta nej, mena ja


   
SvaraCitera

nej, beror dock på i vilken grad. om det knappt går att prata med honom eller föra en konversation tillsammans blir det tråkigt, någon gång då och då går det väl att ursäkta om han bara är mer nervös än vanligt, ledsen eller liknande - men personligen föredrar jag någon som åtminstone är lite på och öppen i sättet!


   
SvaraCitera

råkade rösta nej, dt e attraktivt men menar att jag e killeRodnar


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

presidente:
Alltså jag menar inte att man är tyst hela tiden. Borde inte skrivit tystlåten i rubriken.
Det jag undra är om det är oattraktivt om man typ rodnar när en viss tjej pratar med en. Rodnar

mitt svar är fortfarande detsamma Tumme upp


   
SvaraCitera
reben

ofta


   
SvaraCitera

when-boys-are-kinda-shy-things-boys-do-m


   
SvaraCitera

Men seriöst, det är nog bättre att vara lite blyg än för brölig och jävlig


   
SvaraCitera