Aviseringar
Rensa alla

Tjejer anser ni det oattraktivt med lite blyga och lite tystlåtna killar?


är dock inte tjej, men jag spekulerar


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Men seriöst, det är nog bättre att vara lite blyg än för brölig och jävlig

man inbillar sej det


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
Men seriöst, det är nog bättre att vara lite blyg än för brölig och jävlig

blyg som i socialfobisk - nej, absolut inte.

"blyg" som i tystlåten är en helt annan sak.

handlar om självförtroende


   
SvaraCitera

man vill ju inte ha att göra med en jobbig person


   
SvaraCitera
time
 time

Äh, blyga killar går att omvända. Herrn som skrev inlägget ovanför mig var ganska blyg i början av vårt förhållande. Hursomhelst är det inget fel på att vara blyg bara man inte stänger in sig så att det inte går att prata med personen!


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
man vill ju inte ha att göra med en jobbig person

var det svar/kommentar på mitt inlägg?

fattar inte vad det skulle tillägga som du inte redan skrivit. drar därför slutsatsen att du egentligen bara vill insinuera att jag är jobbig. sant/falskt? 😛


   
SvaraCitera

thl*kt N.: drar därför slutsatsen att du egentligen bara vill insinuera att jag är jobbig. sant/falskt? 😛

flalskt, det var en för långt dragen slutsats ja, jag ville bara styrka det jag sa senare

men nu blev du nästan jobbig för att du frågade om jag menade att du var jobbig


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

flalskt, det var en för långt dragen slutsats ja, jag ville bara styrka det jag sa senare

men nu blev du nästan jobbig för att du frågade om jag menade att du var jobbig

😀 ok skönt att veta iaf... lol

sry bro


   
SvaraCitera

thl*kt N.: sry bro

is o.k broo


   
SvaraCitera

nej. jag är själv rätt blyg i början när jag inte känner mig bekväm med personen. sen beror det på vad man menar med blyg och tystlåten. det är ju svårt att lära känna någon om den stänger in sig helt.


   
SvaraCitera

Ja. Det är ganska oattraktivt. En man bör uppvisa självförtroende och karisma.


   
SvaraCitera

tur att man inte är man.


   
SvaraCitera
Asha
 Asha

dinkompis:
generellt är självsäkra killar mer attraktiva men det behöver inte ha nåt att göra med hur mycket man pratar

Glad


   
SvaraCitera

Jag är oftast tyst och är mer av en lyssnare. Dels för att jag tycker mig inte ha så mycket att säga, och för att det känns bättre att bara vara. 
Pratar gör jag vid tilltal och svarar på frågor. Så om någon vill att jag ska vidareutveckla mina kortfattade svar. 
Så då är jag väll inte så himla attraktiv då. Det kan jag leva med. 

Men sen beror det också mycket på umgänget. Men det finns väldigt få umgängen där jag känner mig trygg med att prata på.

Och om vi håller oss till till trådens fråga; Rent generellt tycks det allmänt sett som att de attraktiva killarna är de som är sociala och visar tecken på självförtroende. 


   
SvaraCitera

Yes,Att va för blyg ses som en svaghet och det är inte attraktivt! 


   
SvaraCitera