Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: Avtända av oskulder?


Ämnesstartare

Tjejer; Uppriktigt sagt skulle ni bli avtända eller OK med oskulder i vuxen ålder?


   
Citera
kook
 kook

äh, sålänge redskapet är fint är det alltid lovande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

äh, sålänge redskapet är fint är det alltid lovande

Hhaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det beror ju på. Är väl inget fel i sig men skulle i alla fall föredra en partner som kan någonting om tillfredställelse. Om den är oskuld eller ej är väl mindre viktigt, bara kommunikationen fungerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom blir avtänta av osäkra killar som inte kan tänka själva.

ex. på vad osäkra killar säger:
Tjejer: Avtända av oskulder?
Fel på mig eller andra?
Varför är jag ogillad på UM?
Varför ogillar alla mig?
Gillar svenska tjejer svarta män?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillkuken:

Dom blir avtänta av osäkra killar som inte kan tänka själva.

ex. på vad osäkra killar säger:
Tjejer: Avtända av oskulder?
Fel på mig eller andra?
Varför är jag ogillad på UM?
Varför ogillar alla mig?
Gillar svenska tjejer svarta män?

Det här var bara en fråga vad folk på det här forumet tycker och tänker. Jag vet att det ger ingen riktig bild av vad andra i samhället tycker. Jag tyckte bara det var kul att veta vad folk tycker här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ju inget du bör skylta med iaf.


   
SvaraCitera

Vad tusan ska det spela för roll. Ömsesidighet och två kåta personer är det enda som behövs. Annars är man en ondskefull människa.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Dold text: Eller, minst två rättare. Om man inte älskar med sig själv då förstås.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sen var ju frågan riktad till tjejer också. Men jag behövde inflika lite kände jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte bry mig. Jag får väl helt enkelt "lära" snubben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp


   
SvaraCitera
time
 time

Finns ju många som har fantasier om att vara den där heta tigerhonan som lär upp den yngre oerfarne mannen. Det tänkte i alla fall jag lite när jag tog en oskuld under mina vingar en gång. [cool] Såg mig själv som en naughty lärarinna på något sätt. I efterhand tycker jag att jag var en jädrans foliehatt. Men det får stå för mig.

Hursomhelst, det mesta med sex är oerhört individuellt. Vissa kommer inte bry sig alls, vissa kommer backa. Så är det bara. Jag tycker du ska oroa dig mer över att du är så osäker istället. Det är nog fler som blir avtända av velighet och osäkerhet än om du legat med någon eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

ag vet att det ger ingen riktig bild av vad andra i samhället ty

Fast vi är ju en del av samhället.

Jag skulle väl kanske inte bli "avtänd" eller så, men föredrar väl kanske någon med lite erfarenhet åtminstone. Sjukt att det ses på olika beroende på vilket kön det är som är oskuld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle nog snarare fundera över VARFÖR han är oskuld. Va religiösa skäl, av asociala skäl, av sjukdomsskäl osv. Det beror ju på hur gammal han är, men män över 25 år som är oskulder är jag nog lite misstänksam till om jag inte får veta varför de är oskulder.


   
SvaraCitera
KSENIA

INTE OM JAG KOMMIT SÅ LÅNGT ATT JAG VILL LIGGA MED PERSON1, MEN SPONTANT TYCKER JAG ATT DET VORE KONSTIGT OM JAG TRÄFFADE NÅGON VUXEN SOM ÄR OSKULD. SKULLE UNDRA VARFÖR OCH TÄNKA ATT DEN ÄR KONSTIG[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

SKULLE UNDRA VARFÖR OCH TÄNKA ATT DEN ÄR KONSTIG

Varför skulle personen nödvändigtvis vara konstig för?


   
SvaraCitera