Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: bli våldtagen av en snygg kille?


Ämnesstartare

Hejsan! Läste en annan forums fråga där någon frågade om den hellre blir mördad eller våldtagen.

Såg att det var många tjejer som hellre blev våldtagen än mördad, så då frågar jag:

Skulle ni tycka om att bli våldtagen av en riktigt het, snygg och sexig kille?


   
Citera

hahahahahhaa första alternativet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har verkligen inte förstått vad ordet våldtäkt betyder. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Det finns de som gillar fantasin (med sin partner, och ömsesidigt avtal) men ingen gillar utanför fantasin. Oavsett hur snygg killen är. 

och jag kan förstå om fler hellre blir våldtagen än mördad. För vem fan vill DÖ?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

man va Gråter


   
SvaraCitera
mynona

Öh. Om man tycker om det är det inte våldtäckt, hur kan man då tycka om våldtäkt. 


   
SvaraCitera
mynona

Och såvida man inte är suicidal föredrar man givetvis våldtäkt framför att bli mördad, våldäkt är en hemsk upplevelse men inte så hemsk att livet behöver bli förstört av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hemska i att bli våldtagen ligger naturligtvis i våndan att gärningspersonen eventuellt är ful. ^^

Sarkasm åsido kan jag, likt Kudhos, tänka mig att våldtäktsscenarion för vissa kan vara en upphetsande lek. Men sådana lekar sker i samförstånd med ömsesidiga avtal mellan involverade parter. En våldtäkt är ofrivillig kränkning som i sig innebär lidande för den offret. Är det inte ofrivilligt eller upplevs som skadligt eller jobbigt - då verkar det, utifrån min lekmannasyn, inte vara en våldtäkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså, våldtäkt.. Jag ser denhär bilden framför mig:

En ensam tjej, 20 barre går i mörkret vid skogen.
En as snygg kille på 20+ barre hoppar fram och är sjukt trevlig, men i princip tvingar med henne ut i skogen och kysser henne. 

Om hon liksom tycker han är sjukt snygg o grejjer.. varför inte köra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xelopholiori: Det hemska i att bli våldtagen ligger naturligtvis i våndan att gärningspersonen eventuellt är ful. ^^

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Öh. Om man tycker om det är det inte våldtäckt, hur kan man då tycka om våldtäkt. 

om man säger nej men tycker om det är det våldtäkt


   
SvaraCitera
mynona

Exodus:

om man säger nej men tycker om det är det våldtäkt

ja, kroppen kan förstås tycka om det, men har man sagt nej och alltså inte är med på det psykiskt tycker jag inte att kroppens eventuella tycke spelar någon roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

ja, kroppen kan förstås tycka om det, men har man sagt nej och alltså inte är med på det psykiskt tycker jag inte att kroppens eventuella tycke spelar någon roll

man kan säga nej och psykiskt tycka om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz: En ensam tjej, 20 barre går i mörkret vid skogen.
En as snygg kille på 20+ barre hoppar fram och är sjukt trevlig

Mycket glad


   
SvaraCitera
mynona

Exodus:

man kan säga nej och psykiskt tycka om det

Allt är väl möjligt. Visst är ett nej huvudsaken. 


   
SvaraCitera