Aviseringar
Rensa alla

Tjejer = bra konstiga


Ämnesstartare

Stephen:

men ibland behövs de =)

Var inte dödligt seriös [wink]

Stephen:

men det här psykfallet försvinner nog från telefonboken illa kvickt

Låter som en bra sak [y] Eller så låter du henne bara vara i någon månad tills hon blir dumpad [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Låter som en bra sak [y] Eller så låter du henne bara vara i någon månad tills hon blir dumpad [smile]

ingen kvinna i sådant tillstånd är värd min uppmärksamhet [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

och den här händelsen får mig fan att undra om tjejer inte är bra konstiga ibland...för jag kan väl omöjligt ha gjort något fel här eller? [crazy]

Olika för alla men de är säkert så att tjejer oftast är naiva och dummare en många killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

ingen kvinna i sådant tillstånd är värd min uppmärksamhet [bigsmile]

Oj, inte lite högtravande eller? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Oj, inte lite högtravande eller? [wink]

lever efter vad som känns för stunden[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah wtf [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

hahah wtf [party]

smart tjej[y]


   
SvaraCitera

Anledningen till att jag bara har killkompisar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smart tjej


   
SvaraCitera

Din vän verkar exceptionellt dum och fjantig. Tycker inte du gjorde något fel alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

sen säger hon att hon inte vill va vän med mig om jag inte ber om ursäkt till hennes kille? och att jag ska sluta håna henne..lol? hennes kille vill inte att jag ska va polare med henne för han är extremt svartsjuk

Stephen:

och den här händelsen får mig fan att undra om tjejer inte är bra konstiga ibland...för jag kan väl omöjligt ha gjort något fel här eller?

Fuck that bitch, hon verkar ju ha tappat det totalt. Du ska absolut inte be om ursäkt om du inte råkat glömma att berätta någon detalj här. [crazy] Men det finns gott om spattiga människor, både tjejer och killar. Personligen tycker jag att det verkar finnas betydligt mer killar som inte har alla hästar i stallet, men kanske bara har haft tur med de tjejer jag träffat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gewehr:

hon verkar ju ha tappat det totalt. Du ska absolut inte be om ursäkt om du inte råkat glömma att berätta någon detalj här.

Har inte glömt någon detalj om att jag varit otrevlig det minsta, blev så förvånad när det hände att jag inte fick fram ett ord.

Fick killens nummer och jag drog iväg ett sms "sry" när jag egentligen inte gjort något fel. Det skapade visst bara ännu mer problem =) om jag nånsin kontaktar henne igen ska jag få stryk [cool]


   
SvaraCitera

Typ så alla tjejer är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

ska jag få stryk

Nej, men vafan är det för fel på människor? Se det som en komplimang att han känner sig hotad. Men du kan väl hälsa att du inte vill har något att göra med varken henne eller hennes psykotiska pojkvän i framtiden? Synd att du bad om ursäkt (även om den inte var helhjärtad). Det ska du ju absolut inte behöva göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

They are Crazy.


   
SvaraCitera