Aviseringar
Rensa alla

Tjejer = Divor


Ämnesstartare

Nej jag tror inte alla är sådanna... men ärligt fan överallt ser man hur killar tävlar om en fin tjej och tjejen är typ "ja ni får slåss för mig" stilen..

Avskyr detta och ärligt börjar tröttna riktigt jävla mycket på detta.. hur kommer det sig att vi killar ska verkligen hunda efter tjejer konstant.

Hör det ärligt till 'naturen' i sig att vi ska vara de som pumpar på och ska bete oss macho för att kunna ha en relation med en tjej... det är patetiskt.

Killar sluta ge en sån jävla uppmärksamhet åt tjejer låt dem kämpa lite.. Blir ju bara för mycket när alla killar ska kämpa för att kunna gå ut på en dejt med en tjej för att hon har flera som vill gå på dejt med henne... hon tror sig vara så mycket över andra.


   
Citera
Ämnesstartare

Eller också är hon bara ointresserad.


   
SvaraCitera

Du är ett jättebra exempel på hur svårt det är att se världen ur andras ögon, och att ens upptäcka att det finns andra ögon att se ifrån.

Om du bytte crowd, umgicks lite med andra sorters människor än de som exempelvis frekventerar krogen, så skulle du inse att det inte alltid ser ut så som du tror, och att det finns människor som inte alls kan relatera till det du säger. Vet att det inte är lätt, men kan garantera dig att det finns andra sätt att leva och bete sig än som hollywoodstereotyper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killarna som är ute efter sådana tjejer är förmodligen likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Killarna som är ute efter sådana tjejer är förmodligen likadana.

Barbienele:

Avskyr detta och ärligt börjar tröttna riktigt jävla mycket på detta.. hur kommer det sig att vi killar ska verkligen hunda efter tjejer konstant.

Hon har en poäng..[crazy]

Men alltså, tycker inte ens du ska VILJA ha en tjej som håller på sådär. Det är, som du själv beskrev det, patetiskt. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Men alltså, tycker inte ens du ska VILJA ha en tjej som håller på sådär. Det är, som du själv beskrev det, patetiskt. :/

Ja, jag stör mig på det därför ville jag avreagera mig här 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Ja, jag stör mig på det därför ville jag avreagera mig här 🙂

Börja intressera dig av andra tjejer istället. Tjejer som bjuder tillbaka![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dansanattenlång:

Börja intressera dig av andra tjejer istället. Tjejer som bjuder tillbaka![smile]

Var de nu finns 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Var de nu finns 🙂

Var letar du? [wink]


   
SvaraCitera

kan mycket väl va en av dem. Dock låter jag väl oftast killar jaga efter mig ifall jag inte är speciellt intresserad av dem. Spelar inte svår.


   
SvaraCitera

Vad ska man göra när fula killar raggar på en då? Suga lite kuk för att vara snäll? ICKE!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Killar sluta ge en sån jävla uppmärksamhet åt tjejer låt dem kämpa lite

Tjejer vet sitt egna värde i köttmarknaden. Lycka till med uppmaningen med killarna att dem ska sluta sätta dem på en pediestal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vad ska man göra när fula killar raggar på en då? Suga lite kuk för att vara snäll? ICKE!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vad ska man göra när fula killar raggar på en då? Suga lite kuk för att vara snäll? ICKE!!!!!!!!

Säg att du inte är intresserad, fan ska du ge förhoppningar för? låter ännu korkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

kan mycket väl va en av dem. Dock låter jag väl oftast killar jaga efter mig ifall jag inte är speciellt intresserad av dem. Spelar inte svår.

Så du är en stolt attentionwhore?

dansanattenlång:

Var letar du? [wink]

Well egentligen har jag ju inte letat så, men vänner och det man ser omkring sig. Om jag skulle leta då skulle jag absolut inte veta vart man ska leta på... så you tell me 😉


   
SvaraCitera