Aviseringar
Rensa alla

Tjejer fantiserar om sex med okända killar?


Ämnesstartare

Jag kan ibland spana in tjejer och tänka att den där puddingen skulle jag verkligen vilja sätta på. Jag tror nog att flera grabbar än jag tänker så. Eller snarare vet. Så nu undrar jag: Händer det att tjejer tänker på samma vis? Har ni fantasier om random killar som ni inte känner som ni passerar på gatan, i affären eller i skolan? Kan ni berätta hur tankarna kan gå i så fall!

 


   
Citera
Ämnesstartare

absolut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

S3ON: absolut

Man kan inte få ett lite mer utförligt svar? Vad kan det handla om för fantasier?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
 

Man kan inte få ett lite mer utförligt svar? Vad kan det handla om för fantasier?

allt du kan tänka dig! 


   
SvaraCitera

ja. jag sexfantiserar väldigt mycket. både om folk jag känner och om folk jag inte känner. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

stereo total: ja. jag sexfantiserar väldigt mycket. både om folk jag känner och om folk jag inte känner. 

S3ON:
allt du kan tänka dig! 

Och ni är tjejer? SItter ni och fantiserar om riktig sex eller bara lite romantiska saker? Att han kysser er och säger romantiska saker?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:
 

Och ni är tjejer? SItter ni och fantiserar om riktig sex eller bara lite romantiska saker? Att han kysser er och säger romantiska saker?

jag fantiserar om knull. 


   
SvaraCitera
FR1H3T

stereo total:

jag fantiserar om knull. 

Jag kan inte se hur man skulle vilja att någon random kille skulle trycka in sin stav i analen på en, men det är ju säkert för att jag är kille ^^


   
SvaraCitera

FR1H3T:

Jag kan inte se hur man skulle vilja att någon random kille skulle trycka in sin stav i analen på en, men det är ju säkert för att jag är kille ^^

jag har inte sagt att jag fantiserar om analsex. jag har heller inte sagt att jag fantiserar om män...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow: Och ni är tjejer? SItter ni och fantiserar om riktig sex eller bara lite romantiska saker? Att han kysser er och säger romantiska saker?

vi fantiserar om allt, allt du kan tänka dig. Men just nu fantiserar jag om att bli påsatt av en alien. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja shit va jag fantiserar, kollar på min ps kontroll nu och tänker hi-hi <3

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer gillar att vara otrogna 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

stereo total:
jag har inte sagt att jag fantiserar om analsex. jag har heller inte sagt att jag fantiserar om män...

OK, då frågar jag: fantiserar du om knull med män?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:
 

OK, då frågar jag: fantiserar du om knull med män?

lite, men mest om tjejer. 


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:
tjejer gillar att vara otrogna 😛

kvinnors lustar är svåra att kontrollera 


   
SvaraCitera