Aviseringar
Rensa alla

Tjejer hjälp mig!


Doniko
Ämnesstartare

Jag har sedan några dagar tillbaka fått ihop en konversation med en tjej som är helt underbar. Vi skriver mycket till varandra och skriver hjärtan till varandra och när vi pratar i telefon så säger hon alltid puss till mig innebär det då att hon är intresserad eller? för idag så skulle hon sova och så fort hon vakna så skulle hon skriva till mig men nu har hon inte gjort det men hon har lagt upp på snapchat att hon är ute vilket gör mig lite besviken. Hon beter sig lite som kompis och sen som om vi var tillsammans så jag vet inte vad det innebär och när jag ger henne komplimanger så skriver hon t.ex ''Sluta <3'' menar hon seriöst sluta eller blir hon lite generad?

Ni tjejer kan detta så snälla hjälp mig 🙂


   
Citera

Skriv till henne 2 dagar i rad. Om hon skriver till dig den 3:dje dagen är hon intresserad. 
Jag använder ofta hjärtan när jag snackar med killar, men det betyder inte så mycket. Bara en reflex typ. När hon säger "Sluta <3" är hon generad. 


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Skriv till henne 2 dagar i rad. Om hon skriver till dig den 3:dje dagen är hon intresserad. 
Jag använder ofta hjärtan när jag snackar med killar, men det betyder inte så mycket. Bara en reflex typ. När hon säger "Sluta <3" är hon generad. 

Tack för svar. Jo jag skrev till henne i lördags sen på söndagen skrev hon till mig och hon säger att jag är söt och så men hon kanske menade som vän så jag vet inte. En annan fråga om hon säger typ att jag är gullig och söt osv och puss o dedär innebär det då att man är liksom på g?


   
SvaraCitera

Doniko:

En annan fråga om hon säger typ att jag är gullig och söt osv och puss o dedär innebär det då att man är liksom på g?

På g är liksom när man träffas irl, kysser varandra och sånt. Man är inte pojkvän eller flickvän, men man gillar varandra


   
SvaraCitera
Anyone

Doniko:
Jag har sedan några dagar tillbaka fått ihop en konversation med en tjej som är helt underbar. Vi skriver mycket till varandra och skriver hjärtan till varandra och när vi pratar i telefon så säger hon alltid puss till mig innebär det då att hon är intresserad eller? för idag så skulle hon sova och så fort hon vakna så skulle hon skriva till mig men nu har hon inte gjort det men hon har lagt upp på snapchat att hon är ute vilket gör mig lite besviken. Hon beter sig lite som kompis och sen som om vi var tillsammans så jag vet inte vad det innebär och när jag ger henne komplimanger så skriver hon t.ex ''Sluta <3'' menar hon seriöst sluta eller blir hon lite generad?

Ni tjejer kan detta så snälla hjälp mig 🙂

du verkar ha det väldigt trevligt just nu! lycka till!


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Det låter som om hon är väldigt bekväm med var hon har dig. Alltså, hon vet att oavsett vad hon gör och när hon skriver så kommer du svara. Prova att inte skriva till henne och se om hon skriver först, och testa henne lite. Är hon verkligen kär i dig, eller trivs hon bara med uppmärksamheten?

Hoppas du löser det!


   
SvaraCitera

För det första, du verkar vara en fin och söt kille, ta med dig det 🙂 
För det andra...verkar hon vara en ung, flörtsam tjej, som inte riktigt än har fötterna på jorden, men det kan du hjälpa henne få Blink om du får henne att falla för dig
Så 1. Ge inte upp
2. Var inte för på, max 4 sms i rad
3. Var lite svårträffbar
4. försök förstå vad hon vill ha ut av ert förhållande från start, ingen vill bli besviken


   
SvaraCitera

Jag tror att hon kan vara intresserad men brukar hon flörta med andra killar oxå så är hon kanske inte det. Men en "vanlig" tjej tror jag skulle varit intresserad. 


   
SvaraCitera