Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: hur känns det att bli raggad på?


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

man måste nog vara ganska konstig för att göra så. sluta med det.

fu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

lol wtf

jaja var ej så seriös med det där[crazy]

men favan jag är ny i stan hur ska jag annars göra min skola är skitliten finns inte så många att snacka med och tänkte inte ens ragga att man ger komplimanger och sånt (lol vem gör sånt[confused] man kan ju inte ba "tja snygging")


   
SvaraCitera
Paseo

mmm håller med mkt i det honolulu säger

ngt många verkar gilla att öppna med är
"shooo är det lady gaga lr? ;);););););)"

min reaktion är ba: [rolleyes][zzz]

tänk dig själv om jag gick fram till dig o sa
"eyyyy tjena äre michael jackson?? ;);)););"

det beror väldigt mkt på vad man säger
o som honolulu säger är det oftast trevligare om utseendet hålls ganska mkt utanför i början på "raggstadiet"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevligt om han är snygg eller snäll. Jobbigt om han är sliskig.


   
SvaraCitera

mussolini:

men favan jag är ny i stan hur ska jag annars göra min skola är skitliten finns inte så många att snacka med och tänkte inte ens ragga att man ger komplimanger och sånt (lol vem gör sånt man kan ju inte ba "tja snygging")

mm drf gav jag dig en hel uppsats på hur du kan göra/hur det skulle kunna gå till BALBALBALA läs och ta till dig tack. detta tar från min pluggtig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen har någonsin raggat på mej[crazy] Menar ej att de e synd om mej eller så utan mest om hur otroligt lite jag kan sätta mej in i frågan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror ju jätte mycket på vem som raggar.. om det är någon man direkt ogillar är det fett jobbigt. Om det är någon man gillar så är det ju kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

"eyyyy tjena äre michael jackson?? ;);)););"

Haha åh, vad hemskt.. speciellt eftersom han ej finns med oss idag (iaf inte i mänsklig form, om inte han blivit bortförd av aliens precis som Elvis Presley och begravningen var igensatt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på vad personen säger och hur pågående han är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

hur pågående han är

ahah! han är ständigt pågående arigh[blush][blush]


   
SvaraCitera
Paseo

PurpleMusicRain:

Haha åh, vad hemskt.. speciellt eftersom han ej finns med oss idag (iaf inte i mänsklig form, om inte han blivit bortförd av aliens precis som Elvis Presley och begravningen var igensatt)

hahahaha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mussolini:

jag brukar göra så att jag frågar nåt spontant

Det där spontana ska ju vara något som faktiskt har med tjejen att göra. Typ som honolulu skrev, kommentera en bok man läser osvosv.

mussolini:

ok men det känns som att det är nåt typiskt blattar gör att gå snacka med random tjejer ganska respektlöst också så tänkte att folk kanske kan vara lite fördumsfulla

Sannolikheten (utifrån mina erfarenheter) att någon med utländsk bakgrund kommer fram är ju större än att en svensk kille gör detsamma, så det är väl stor risk att folk har fördomar, ja.


   
SvaraCitera

Jag älskar att bli raggad på, oavsett personens hudfärg eller utseende. Dock är det värsta som finns folk som gör det utan charm eller så. Eller om de blir för "på", typ "råkar" ta en på brösten eller så.
Men som sagt, jag älskar att bli flörtad med, så länge personen gör det på ett anständigt och roligt sätt. Då spelar det ingen roll om det är på en fest eller på bussen. Skulle nästan säga att bussen skulle vara roligare, för det känns mer öppet, ärligt och modigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uurruurr:

typ "råkar" ta en på brösten eller så.

xD oh shit hur ofta händer det tänkte jag men så kom jag på att jag nog kan minnas nån gång jag gjort det också, med en pinne.......[blush][blush] asså, däm[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror ju på daah


   
SvaraCitera