Aviseringar
Rensa alla

tjejer, hur långa tycker ni att killar ska vara


Exodus: om man är under 190 är man inte man, då är man en manlet

Jag tycker ju personligen man bör sätta gränsen vid 2 meter.  Skadeglädje


   
SvaraCitera
reben

Exodus:

annars är de inte riktiga män

du som sa d


   
SvaraCitera
mynona

Ungefär samma längd som mig själv, då jag trivs i jämlik längd, men det är ingen viktig preferens, huvudsaken är att längdskillnaden inte blir alltför märkbar eller opraktisk. 


   
SvaraCitera

längre än mig och vältränad 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Ungefär, då jag trivs i jämlik längd

Så du trivs inte om en busschaufför är mkt längre eller kortare?


   
SvaraCitera
mynona

Exodus:

Så du trivs inte om en busschaufför är mkt längre eller kortare?

Tihi. Fnitter, eventuell fniss 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker att alla kan bli längre så fler saker anpassas för långa människor, tack på förhand. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:
Tycker för övrigt tråden är väldigt "flummigt" ställd därför det beror väl helt och hållet på tjejens länd. Är tjejen 150 cm lång eller 185 cm lång? De båda söker väl knappast samma längd på sina killar.  Mycket glad

varför skulle de inte kunna göra det?


   
SvaraCitera
b1son

ply:
tycker att alla kan bli längre så fler saker anpassas för långa människor, tack på förhand. 

e detta ironi
allt e ju anpassat efter långa människor
jag, som är lång, tar skitmkt saker för givet som korta inte kan - jag kan byta mitt brandvarnarbatteri själv, kan lägga upp saker på bagagehyllan utan att be någon nisse om hjälp osv


   
SvaraCitera
lax
 lax

gillar 185 och upp, mest för jag alltid bär höga skor som gör mig 180,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: allt e ju anpassat efter långa människor

inte badrumsspeglar, jag ser inte mitt ansikte i dem om jag står raklång. ej heller bussar pga benen får ofta inte plats.


   
SvaraCitera
b1son

Z0dd:

inte badrumsspeglar, jag ser inte mitt ansikte i dem om jag står raklång. ej heller bussar pga benen får ofta inte plats.

ingen annan ser ju ditt ansikte heller så varför behöver du en spegel, kan ju se ut hur som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:

e detta ironi
allt e ju anpassat efter långa människor
jag, som är lång, tar skitmkt saker för givet som korta inte kan - jag kan byta mitt brandvarnarbatteri själv, kan lägga upp saker på bagagehyllan utan att be någon nisse om hjälp osv

bra att du är medveten om dina privvs mvh en som ofta får be folk att  lyfta ned grejer åt sig från hyllor i affärer alt klättra lite och riskera sitt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

festligt syftningsfel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd:

inte badrumsspeglar, jag ser inte mitt ansikte i dem om jag står raklång. ej heller bussar pga benen får ofta inte plats.

de sitter ju jättelångt upp
dock sitter diskbänkar rätt lågt men det är ju för att standardhöjden på den fortfarande är anpassade efter små kvinnor


   
SvaraCitera