Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: Hur många killar har du sugit av?


Ämnesstartare

Om du svarar fler än 7 st., hur många exakt? [smile]


   
Citera

CosaNostra:

1 (Du röstade på detta alternativ)

Eller fler, om man nu inte tänker som jag. Men av någon anledning tycker jag inte att det räknas, för jag har varit för dålig.

Eller okej, en och en halv. typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajyprah:

av någon anledning tycker jag inte att det räknas, för jag har varit för dålig.

Hallå, från att du tar in den i munnen räknas det [crazy] Hur många? 2?


   
SvaraCitera

CosaNostra:

Hallå, från att du tar in den i munnen räknas det [crazy] Hur många? 2?

Ah, well
4


   
SvaraCitera

minns ej [shake]
men röstade på 4


   
SvaraCitera
Tyrael

CosaNostra:

7-9
9.1% (1 st)

[surprised]


   
SvaraCitera

CosaNostra:

2 (Du röstade på detta alternativ)

[crazy]


   
SvaraCitera
Mandan

CosaNostra:

(Du röstade på detta alternativ)

Bara en. Har inte vågat eller vad man ska säga. Känns lite läskigt på nått vis att stoppa den hårda grejen i munnen. Och skiträdd att man ska vara dålig på det. Nu gick det bra som tur är när jag gjorde det, försökte en jävla massa, hah lite kul att försöka faktiskt [blush]. Dock borde det egentligen inte räknas för jag var tvungen att få honom hård först innan det ens gick att testa......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Dock borde det egentligen inte räknas för jag var tvungen att få honom hård först innan det ens gick att testa......

Det räknas väl? [smile] Haha, framförallt att försöka! Det är ju så man lär sig. Du var säkert inte alls dålig [smile] Men ibland tar det ju ett tag innan man lär sig göra det riktigt riktigt bra på en viss person!


   
SvaraCitera

Mandan:

för jag var tvungen att få honom hård först innan det ens gick att testa......

Det är ju roligare att suga den hård.


   
SvaraCitera
Mandan

CosaNostra:

Haha, framförallt att försöka! Det är ju så man lär sig. Du var säkert inte alls dålig

Klart man måste försöka & gör man fel vill man ju veta vad man kan tänka på vilket i sig bara gör att man vill försöka mer [crazy]. Dålig var jag inte, nybörjare, hha han tyckte ju iaf det var skönt [smile]

ajyprah:

Det är ju roligare att suga den hård.

Hade velat testa det hellre eller också. Den blev ju aldrig riktigt hård igen för han hade typ tappaat suget lite efter sin utlösning. Äh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

vilket i sig bara gör att man vill försöka mer [crazy]

Med andra ord ska man klaga mycket? [wink] Nä, skämt åsido.

Mandan:

han hade typ tappaat suget lite efter sin utlösning. Äh.

Var lät du han komma?


   
SvaraCitera
Mandan

CosaNostra:

Med andra ord ska man klaga mycket? Nä, skämt åsido.

Hehe, det gör ju bara en mer besluten att man ska lyckas göra det skönare. Fast man ska ju inte klaga direkt för då blir man ju bara mer osäker, tips är ju alltid välkommet!

CosaNostra:

Var lät du han komma?

Kom ju inte av avsugningen utan hade kommit innan när vi hade sex, i en kondom [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mandan:

Kom ju inte av avsugningen utan hade kommit innan när vi hade sex, i en kondom [wink]

Aja! Jag förstår [smile] Men nu som "nybörjare" då, skulle du kunna tänka dig att svälja? Har du reflekterat över det? [smile]


   
SvaraCitera
Mandan

CosaNostra:

Men nu som "nybörjare" då, skulle du kunna tänka dig att svälja? Har du reflekterat över det?

Har tänkt på det lite. Man måste ju nästan testa tycker jag, så att man kan bestämma sig för vad man tycker egentligen. Känner kanske i nuläget att jag inte är redo för den delen av det hela ännu.


   
SvaraCitera