Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: Hur pass nakna får era kompisar vara hemma hos er?


Ämnesstartare

Tänker på killkompisar nu. Förutsatt att ni inte planerat att ha sex och att ni är i samma rum. Hur pass lite känner ni er bekväma med?


   
Citera
Ämnesstartare

 beror lite på varför han klädde av sig typ


   
SvaraCitera
mynona

Förstår inte riktigt frågan... talar du om hur mycket en heterosexuell kille kan vara avklädd i enrum med en heterosexuell tjej i en icke sexuell situation utan att hon känner sig obekväm? Är det inte beteendet som är viktigt för om man själv känner sig bekväm med hur och hur mycket någon annan är klädd snarare än klädseln som sådan? Själv resonerar jag mest som att man väl är vän med folk man inte känner sig hotad av och ur det avseendet bryr jag mig personligen inte särskilt mycket hur hög grad avklädd personen är. Hade det varit någon jag känt mig hotad av hade vi ändå inte varit vänner. Dock föredrar jag väl oftast att hn är ungefär lika påklädd som jag själv, av någon slags social umgängesorsak som går ut på att man ska vara på samma plan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha tja, med tanke på att jag informellt kallas "naken-anders" så kan ni ju spekulera Rullar ögonen


   
SvaraCitera
reben

får väl va så nakna dom vill men kan inte förstå vfr dom skulle va d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte tjej men i kallingar brukar dom tycka e ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag klär alltid av mig naken direkt när jag kommer hem till en vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallingar är påklätt, varför han nu skulle vilja ha det. men naken då han duschar så klart.

om jag var helt naken av något skäl, så får han också vara det.


   
SvaraCitera
Kudhos

ÖH

Jag klär ju inte av mig om jag stannar hos någon över dagen. "Gåre bra om jag sitter i bara boxers, bror?"

Men om jag ska sova över hos någon eller så, och personen ger mig inget ombyte så sover jag i underkläderna om det är i en säng. Ska inte ta in mina jeans i någons säng. Unfresh. 

Vanliga kläder om det är en soffa/golv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

påminner mig om en kompis jag skulle till, man plingar på dörren och så öppnar han HELT NAKEN!!! med shlongen i vädret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte riktigt? Har nog svårt att se en anledning till varför en vän till mig (varför spelar könet på vännen roll?) skulle klä av sig inför mig bara sådär liksom, finns det en anledning så finns det väl men antar att nakenlekar inte är så vanligt i min umgängeskrets.


   
SvaraCitera
Yaren

aristoteles:
Jag klär alltid av mig naken direkt när jag kommer hem till en vän.

Haha jag började gapskratta när jag läste det där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem fan klär av sig hos sin polare? I min kompiskrets har vi alla kläder på oss iallafall 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Vem fan klär av sig hos sin polare? I min kompiskrets har vi alla kläder på oss iallafall 

du låter väldigt osäker i din sexualitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

du låter väldigt osäker i din sexualitet

😀


   
SvaraCitera