Aviseringar
Rensa alla

Tjejer: Hur pass nakna får era kompisar vara hemma hos er?


Ämnesstartare

öh ser ingen anledning till varför dom ska klä av sig hos mig men typ...lol svår fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

du låter väldigt osäker i din sexualitet

Inte alls väldigt säker. Men ser ingen anledning till varför alla skall sitta i kallingar ba


   
SvaraCitera

Lucille: Inget av ovanstående

känner jag rent spontant eh, om vi bara är polare lixom. 


   
SvaraCitera

sover han över har jag inga problem med att han sover i kallingar. mina vänner är dock så pryda att de sover med mer kläder på än så.

sen får de väl ha så lite kläder de vill på mitt badrum där jag slipper se dem


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Inte alls väldigt säker. Men ser ingen anledning till varför alla skall sitta i kallingar ba

Du tänkte inte så långt innan du postade va?.. Övernattning osv..? Jag hoppas verkligen inte att du trodde att det menades att man går hem till nån, klär av sig naken, sitter där ett tag och sedan går hem typ..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: mina vänner är dock så pryda att de sover med mer kläder på än så.

naw 😀 så roliga sthlmare


   
SvaraCitera

Tickstart:

naw 😀 så roliga sthlmare

tror inte d är det som är problemet! de är lite pryda bara


   
SvaraCitera

Kudhos:  "Gåre bra om jag sitter i bara boxers, bror?"

ska trycka en tshirt med den här texten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GRÄNSEN GÅR VID LEDERHOSEN!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

försöker förstå trådskaparen men misslyckas


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Inte alls väldigt säker. Men ser ingen anledning till varför alla skall sitta i kallingar ba

övernattning har du inte övervägt än? Om du har en vän som gillar att sova naken t.ex.. De flesta i tråden verkar rätt överens om att det är det trådskaparen menar.. lite otydligt första inlägg där


   
SvaraCitera
zIGGE

isola: beror lite på varför han klädde av sig typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

övernattning har du inte övervägt än? Om du har en vän som gillar att sova naken t.ex.. De flesta i tråden verkar rätt överens om att det är det trådskaparen menar.. lite otydligt första inlägg där

isåfall fattar man ju och då är det okej att va näck. Men det är jävligt otydligt isåfall. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 kalsonger.

K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven: De flesta i tråden verkar rätt överens om att det är det trådskaparen menar.

Inte nödvändigtvis det jag menar.


   
SvaraCitera